Marilyn Monroe Inspired Makeup

Dzisiaj kolejny makijaż z serii makijażowych wyzwań inspirowanych gwiazdami :)

Tym razem Marilyn Monroe









Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene Triple Stay
-Baza pod makijaż - Lumene Crystal Radiance Primer (użyta jako rozświetlacz)
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre

Oczy:
-potrójne cienie - NYX TS03
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, 120 AMC Shine
-eyeliner w żelu - Pierre Rene

Brwi:
-cienie The Mail, Boxed - Sleek Oh So Special

Usta:
-szminka - Avon Colordisiac Can't Resist Coral + Seductive Violet

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. omomomomom <3 też chce tak umieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbyś tylko chciała to byś się nauczyła ;)

      Usuń
    2. To zupełnie jak ja :D
      tylko dlaczego usta nie są czerwone? :D
      i bluzka wydaje się być bardzo fajna :)

      Usuń
    3. nie wszystko musi być identyczne ;)
      a tak po za tym to nie mam czerwonej szminki, jedynie koral ;)

      Usuń
  2. ślicznie Ci wyszedł, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja też, bardzo dobrze się w nim czułam :)

      Usuń
  4. Ja właśnie najbardziej lubię taki mejkap :) a wiedziałaś, że MM malowała sobie cieniem cień górnych rzęs przy dolnej powiece? :) Po to, żeby podkreślić długość górnych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, tego akurat nie zauważyłam ;)
    Myślałam, że to rzeczywisty cień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co do zestawu kawowego z Farmony, to jest on obecnie na promocji w Hebe...własnie dizś po niego lecę ;) bo mój mi się juz kończy...a jestem zakochana w tej kawusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taki makijaż oka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie usta! Bardzo ładnie Ci w takim mejkapie ;) Tak klasycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz w dziejach mam takie ciemne usta na blogu ;)

      Usuń
  9. Ślicznie wyszedł ci ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyszedł Ci ten makijaż! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. makijaż idealny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie! :)
    Bardzo Ci pasuje taki look, no i precyzja wykonania godna docenienia. Uwielbiam podziwiać takie idealnie dopracowane cacka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała robić takie piękne jaskółki! :(
    Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. im więcej będziesz ćwiczyć tym szybciej będą ci takie wychodzić :)

      Usuń
  14. Bardzo ładna, estetyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ależ Ci pasuje :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, piękny! Jak ja uwielbiam takie klasyczne makijaże ;>

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.