Nowy wygląd bloga!

Na blogu pojawił się nowy nagłówek. 

Stworzyłam nowe, rozwijane menu, aby łatwiej dostać się do najważniejszych postów na blogu. 

Pojawiły się dwie nowe zakładki: 

  • metamorfozy - w najbliższym czasie pojawi się moja metamorfoza oraz mam nadzieję, że uda mi się namówić do tego kilka moich koleżanek 
  • moja włosowa historia - zdjęcia przygotowane już mam, jednak potrzebuję jeszcze trochę czasu, aby wszystko zebrać do kupy

Udało mi się także uzupełnić zakładkę O mnie, która stała pusta od wieków! Nie wiedziałam dokładnie co tam napisać, więc wyszło tylko kilka zdań. Gdybyście chciały się jeszcze czegoś o mnie dowiecie to piszcie, na pewno uzupełnię :)



Dla przypomnienia:

Tak wyglądał nagłówek wcześniej:


A tak wygląda teraz:




Jak Wam się podoba nowy wystrój bloga?

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. nowy nagłówek super mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zmiana na lepsze! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny naglowek ;) zmiana zdecydowanie na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jaki sposób zrobiłaś rozwijane menu? Korzystałaś z jakichś tutoriali czy ktoś Ci to robił? Sama się zastanawiam czy u siebie czegoś takiego nie zrobić :)

      Usuń
    2. Wybrałam model CSS3 Drop Down Menus z forum http://forum.blogowicz.info/topics105/menu-rozwijane-css-na-blogspot-blogger-vt5667.htm i dostosowałam wielkość i kolor :)

      Usuń
  4. świetny nagłówek i w oólge wszystkie zmiany na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany na lepsze:) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama robiłaś nagłówek? Jestem pod wrażeniem- świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama :) Zabrało to mi wczoraj pół dnia, właściwie nocy ;)

      Usuń
  7. fajny nagłówek, i podoba mi się też to rozwijane menu :)

    p.s. wybierasz się może jutro na targi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wybieram się. nie mogłabym takiej okazji do zakupów przegapić :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.