Przywołujemy Wiosnę! - czyli wiosenny makijaż w moim wykonaniu

Dzisiaj mam dla Was makijaż wiosenny, który zmalowałam ze względu na to, że dzisiaj już powinno być za oknem słońce i minimum 10 stopni na plusie oraz ze względu na akcję przywoływania wiosny u Jamapi :)

Z kolorami się ograniczyłam, ponieważ chciałam, żeby wyszedł makijaż dzienny, który rzeczywiście będzie można "nosić".








Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Rimmel Wake Me Up
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Bronzer - Flormar Blush On P115
-Róż - Astor Skin Match 002 Peachy Coral
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-cienie Ribbon, Boxed - Sleek Oh So Special
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, 120 AMC Shine
-cienie Miyo - 16 Diva, 27 Sunrise
-cienie MUA Undressed Palette - Shade 1, 4, 5
-fioletowy eyeliner - Paleta XXL Sephora
-biała kredka - NYX Jumbo Milk


Brwi:
-Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-szminka - NYX Orange Soda

Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Nie no ... Teraz to wiosna nie ma wyjścia - musi przyjść@ Extra!

    OdpowiedzUsuń
  2. ej....ten kolor włosów teraz masz fajny :D a chciałam napisać, że fajna szminka, ale zobaczylam co to i zmieniła zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, i po co było się tak bulgotać o te rozjaśnianie? ;)
      hahaha ;D

      Usuń
  3. Bardzo ładnie! Wiosna lada moment nadejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze miec ta szminke. Juz! Cudowna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupuj, nie warto! Na zdjęciu jako tako wyszła, ale strasznie się układa na ustach, wchodzi we wszystkie rowki, koszmar!
      Lepiej kupić z Barry M lub ze Sleeka farbkę, bo kolory podobne bardzo :)

      Usuń
  5. dla mnie to i tak za mocny jak na dzienniak, co nie zmienia faktu że śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy różnie się maluje, ciężko trafić w gust :)
      ja się często dużo mocniej na co dzień, zależy od dnia ;)

      Usuń
    2. wiadomo, co kobieta inny gust:P ale kolory i wykonanie perfekt u mnie jednak bardziej na wieczór lub wyjście :) w pracy preferuję minimalizm, zresztą nie mam wyjścia:P hehe

      Usuń
    3. chyba, że tak :)
      też czasami stawiam na minimalizm, z samym tuszem na rzęsach czuję się dobrze ;)

      Usuń
  6. Bardzo ładny, oby ta wiosna wreszcie przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłaby już być, zima już się każdemu "przejadła"

      Usuń
  7. A tam, każdy można nosić :D:D:D

    Łaaadnie Ci wyszło, podoba mi się :)
    A jakie włosy jaśniutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to mogę (no i ty też ;)), ale inni lepiej się czują w lekkich makijażach i dlatego taki wyszedł :)

      będą jeszcze jaśniejsze! ale to dopiero za miesiąc :)

      Usuń
  8. Boski!A usta miodzio, ten kolor idealnie do Ciebie pasuje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor piękny, ale szminka już niestety nie, muszę znaleźć lepszą w tym kolorze :)

      Usuń
  9. bardzo ładny!
    ale uważam, że ta szminka Ci nie pasuje, za blada jest :P

    mi by wystarczyła tylko taka fioletowa krecha i dzienniaczek jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości jest trochę bardziej wpadająca w pomarańcz

      Usuń
  10. Pięknie :D Uwielbiam :) W ogóle Ty ślicznie się malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No jak pięknie!!!!!!!! naucz mnie *_*


    i kolor włosów super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze swoimi magicznymi pędzelkami nie powinnaś mieć problemu :)
      dzięki :)

      Usuń
  12. Cudo :) naprawdę świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy i odważny makijaż :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzą mi się takie kolory na powiekach.. Moim zdaniem niestety mi nie pasują ;) Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kreska :) Ale co tam makijaż ja tu iwdzę zmiane koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kreska! Kolor ma niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł z żółtą krechą na linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. makijaż jest przepiękny, ale ja poproszę o Twój kolor włosów na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny makijaż! lubię takie kolorowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no bo ja już tyle tych pianek koloryzujących nałożyłam, że teraz się boję kombinować z tym rozjaśnianiem :P nie wyjdzie mi milion różnych kolorów na głowie? :P

    OdpowiedzUsuń
  21. kuuuusisz! to teraz mi powiedz co dokładnie dodałaś do tego rozjaśniacza z Joanny co na facebook'u pokazywałaś i ile czasu na głowie trzymałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  22. boję się, ale chyba TO zrobię :P trzymaj za mnie kciuki, rano lecę do Rossmanna po rozjaśniacz, mają tam ten z Joanny? bo jak coś to jeszcze drogerię Natura mam blisko... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uhu, już się doczekać nie mogę :D to ostatnie pytanie - jaka cena? :P

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję i proszę się jutro za mnie modlić :) najpierw jedno pasemko zrobię, a jak będzie dobrze to polecę po całości :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Super z tym żółtym na linii wodnej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jaka jestes ladna:) podklad super wyglada tak swiezo i jedwabiscie, wake me up bedzie moim nastepnym podkladem teraz mam rowniez rimmel ale najjasniejszy jest dla mnie za ciemny :( a na lato jest za ciezki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż świetny, a ta szminka... :) Git majonez.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.