Snow White Inspired Makeup

Kolejny makijaż w ramach projektu Makijażowe Stylizacje u Milomanii :)

Tym razem mieliśmy wybrać jedną z księżniczek Disneya.

Wybór nie był trudny ;)








Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Rimmel Wake Me Up
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Róż - Revlon Soft Dimension 06 Berry Radiance
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, 120 AMC Shine
-cienie Blue Lagoon, Bloody Mary - Sleek Caribbean Curacao
-cienie Miyo - 27 Sunrise, 33 Aqua, 35 Ocean
-biała kredka - NYX Jumbo Milk

Brwi:
-Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-szminki - Avon Colordisiac Can't Resist Coral + Seductive Violet



Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Fajny! Choć co Wy wszystkie z tą Śnieżką? :D

    Chciałam powiedzieć, że wpadła mi w oko ta piękna niebieskość - patrzę na listę i widzę, że ją mam :P nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też się zastanawiałam ;)
      Ja ją najbardziej lubię. Miałam nawet jak byłam mała jej suknię uszytą przez moją babcię na bal przebierańców :)

      Usuń
  2. Twoj nowy kolor wlosow jest sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżka to jedna moich ulubionych bajkowych postaci :) Super, wygląda to odzwierciedlenie jej sukni na Twoim oku :) Bez czerwonej kropki nawet w lato na co dzień fajnie by wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak u mnie :)
      dokładnie, mam go zamiar tak "nosić" :D

      Usuń
    2. No właśnie bez tej kropki/łezki można spokojnie wyskoczyc w takim makijażu latem.:)

      Usuń
  4. Śliczny makijaż;) zapraszam do mnie na Arielkę;) http://wkrainiemakijazu.blogspot.com/2013/03/makijazowe-stylizacje-tydzien-3.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie i tak nawet nietypowo!!! bardzo mi się podoba!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne to połączenie niebieskiego i żółtego cienia , pewnie wypróbuję do jakiegoś wiosennego outfitu.
    P.S. Dziękuję za doradzenie pędzla do podkładu. Kupiłam ten

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :)
      ja jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie zainspirowałaś się jej sukienką :) Zwłaszcza ta czerwona łezka ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, ale piękny! Bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wygląda :) do tego te kolory świetne, szczególnie ten niebieski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog wpadłam przypadkiem. Zapraszam na fashionbydux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.