Starość nie radość!

Dzisiaj mam dla Was makijaż postarzający twarz, który wykonałam do projektu Makijażowe Stylizacje u Milomanii :)

I teraz powiedzcie proszę, że będę ładną babcią ;)

Moja rodzina się mnie dzisiaj przestraszyła! ;D






Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Rimmel Wake Me Up
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-puder matujący - Rimmel Stay Matte
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-cień Miyo - 08 Coffee,
-cień Boxed - Sleek Oh So Special
-cienie Inglot - 328 Matte, 351 Matte

Oczy:
-cienie Miyo - 08 Coffee, 12 Temper
-cień Boxed - Sleek Oh So Special
-cień Bloody Mary - Sleek Caribbean Curacao
-cienie Inglot - 328 Matte, 351 Matte
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-biały tusz - Essence Crystalliced Snow Flake Mascara Topper


Brwi:
-biała kredka - NYX Jumbo Milk

Usta:
-podkład + biały cień - Miyo 01 White


Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Super Ci wyszła ta stylizacja :D

    http://colorfulmadworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. będziesz śliczną babcią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ja, nie dziwie sie, że się przestraszyli :D super efekt! I bedziesz śliczną babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahhahaha jaka babićka! :D Wyszło Ci świetnie! :D No i wyglądasz jakby Ci wątroba dokuczała xD

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszło, urodziwa z Ciebie babuleńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łoo babuleńka ;) świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja - dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na babcie to masz super gęste rzęsy,choć już siwe..też takie chce jak będę stara :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe jaka ładna babuleńka, chyba też spróbuję się postarzyć, tylko nie wiem czy mi to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszlo,zdolniacha z Ciebie - jednka po spojrzeniu na ciebie a potem na produkty użyte wybuchnelam smiechem na widok podkłądu wake me up :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha :D jak na babcię to jesteś laska :D podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha!:D Dobre!!!!Też bym chciała miec takie gęste rzęsy jak będę babcią!:)Żaden dziadek się Tobie nie oprze!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jeszcze straszniej niż na telefonie Karotki :P Rany, po co ja Cię oglądałam przed snem??:P

    OdpowiedzUsuń
  14. rzęsy trochę mnie kują w oczy, ale ogólnie świetnie Ci wyszła charakteryzacja:)
    Na wielkie brawa zasługują też włosy, strasznie realistycznie

    OdpowiedzUsuń
  15. O nie, od dziś będzie mi się to przypominać kiedy będę używać pudru bambusowego :D
    Ale wyszło Ci super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmęczona życiem Babuleńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmęczona życiem Babuleńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo lol, straszne! ale w pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha ale mega! obserwuję!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Ci wyszło!!! i wyglądasz jak taka zmarznięta babcia :) rzęsy jakby były oszronione, fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.