Targi Beauty Forum - moje łupy :)

Gdyby ktoś się jeszcze zastanawiał czy warto pojechać jutro na targi to może Was trochę zaciekawię moimi łupami oraz informacjami o promocjach :)


Lakiery Essie:
wyprzedaż na stoisku A.I. Polska po 10zł
kolory jedynie różopodobne
na stosiku Essie był koszyczek wyprzedażowy po 15zł, reszta po 23zł

Lakiery OPI:
miniaturki 6zł, pełnowymiarowe 21zł lub 30zł, serie designerskie po 45zł

Lakiery Orly:
miniaturki 12,50zł, pełnowymiarowe 25zł

Sleek:
ceny normalne jak w każdej drogerii internetowej

Rzęsy Ardell:
część na promocji za 15zł, reszta za 20zł.

Flormar:
ceny jak na ich stronie internetowej

O lakierach China Glaze się nie wypowiem, bo nie zajrzałam tam, a dopiero teraz się zorientowałam, że były też lakiery Color Club, ale trochę za późno.

i to by były wszystkie stoiska, które były warte zobaczenia. 
Ceny mogą się minimalnie różnić, bo nie wiem, czy dobrze je zapamiętałam.

Jeśli byłyście dzisiaj pochwalcie się swoimi łupami :)

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. róż mi nie pasi bo jest zbyt delikatny jak na moje wymagania :P
    za to lakierki mi się podobają i czekam na akcję z ich udziałem :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że z różem ja się polubię, jednak mam wątpliwości co do tej brązowej części, która jest za ciemna do używania jako rozświetlacza, a za jasna oraz za bardzo błyszcząca do używania jako bronzera.
      sama też czekam, ale na razie modlę się, żeby Nail Tekowi udało się "naprawić" moje paznokcie :)

      Usuń
  2. To czekam na notkę o tym duo Flormaru, wszystkie prawie chwaliły, a wychodzi na to, że niekoniecznie takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie patrzyłam na ręce, więc nie wiem dokładnie, jutro wypróbuję na policzkach :)

      Usuń
  3. Jakie kolory Essie wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We can do it pink, Luscious lips i Lovie dovie :)

      Usuń
    2. O to samo chcialam zapytac:P

      Usuń
  4. Fajnie, że były Essie po 10 zł :)
    Ja w końcu się nie wybieram na targi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że wybór był mocno ograniczony, ale dało się coś dla siebie znaleźć :)

      Usuń
  5. cudne lakiery, czekam na recenzję środkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję szybko ją zrobić, jak tylko paznokcie mi na to pozwolą :)

      Usuń
  6. Oh teraz też były Essie za 10 zł? :/ no żesz, jednak portfel płacze po ostatnich targach :/ a takie piękne kupiłaś!
    Pokazuj szybko na swym licu ten podwójny róż! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale to chyba były te pozostałości, które się jeszcze nie sprzedały na ostatnich targach. Wtedy nie było takich kolorów?

      Usuń
  7. świetne!
    aż się prosi, żeby zrobić ombre z tych Essiaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuję je zrobić, jednak nigdy nie próbowałam, więc efekt nie wyszedłby dobrze ;)

      Usuń
  8. podoba mi się ten najciemniejszy róż essie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna czaję się na to duo z Flormaru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super łupy! Ja poszukuję własnie takich wzorników do lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  11. It's going to be finish of mine day, however before ending I am reading this fantastic piece of writing to increase my knowledge.

    Here is my weblog; w$p1erajmy hosp1cja

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.