ULUBIEŃCY: LUTY

Nowych ulubieńców było mało. Używałam stałego zestawu, który pokazywałam Wam miesiąc temu i to też bardzo rzadko, bo praktycznie przez cały miesiąc wychodziłam tylko kilka razy z domu (dalej niż spacer z psem).


Prasowany puder mineralny Bourjois Eclat Mineral - jest to najlepszy puder mineralny w kamieniu, jaki do tej pory testowałam. Wcześniej te miejsce zajmował Rimmel Stay Matte, jednak ten na dłużej matuje, oraz co najważniejsze wygląda o wiele bardziej naturalnie na twarzy! I ten zapach <3

Tusz do rzęs Gosh Catchy Eyes - najlepszy tusz jaki testowałam, zdetronizował Maybelline Colossal, jednak nie jest idealny i będę szukała dalej.

Pędzel do podkładu Sigma F80 Flat Kabuki - IDEAŁ! Malowanie się nim to prawdziwa przyjemność, jest niesamowicie miękki i nie zjada podkładu!

Lakier do paznokci Wibo 8 Mint Sorbet - kolor jest niesamowity, miałam go na paznokciach jedynie raz, ale już go pokochałam. Dopiero po 4 dniach zaczęły się pojawiać odpryski, co jest nie lada wyczynem na moich paznokciach ;)

Kuracja wzmacniająca z olejkiem arganowym Avon - świetnie nawilża końcówki, nie obciąża ich i jest wydajna.

Krem do rąk i paznokci z aloesem Kamill - świetny, treściwy krem, idealnie nawilża moje dłonie.

Krem ochronny z probiotykami Bandi - dobrze nawilżający krem, który nie zapycha, zostawia lekko tłustawą warstwę na skórze, jednak nie przeszkadza to w stosowaniu go pod makijaż.

oraz suflet pod prysznic Stenders, o którym zapomniałam i dlatego nie pojawił się na zdjęciu.


Jeśli nie miałyście do czynienia z tymi produktami, to Wam je polecam, nie zawiedziecie się. Jednak jeśli miałyście z nimi kontakt to piszcie proszę jak się u Was sprawowały :)

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. ciekawi mnei ten tusz chce zoabczyc jego recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież go masz w swoich zbiorach ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten krem z Kamill, a tusz do rzęs bym chętnie wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go bardzo polubiłam, a kupiłam przypadkiem, tego co chciałam nie było i tylko na niego starczyło mi pieniędzy :)

      Usuń
  3. U mnie lakiery z tej serii Wibo również utrzymują się ok. 4 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie tylko ten miałam na paznokciach i bardzo mi się spodobał ;)

      Usuń
  4. Ten tusz rimmela widze po raz 1wszy, a tych lakierow nigdzie u mnie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tusz Gosha, źle napisałam ;)

      Usuń
  5. Niech no ja szybciej wykańczam te moje tusze, to się w końcu rzucę na mojego Gosha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to akurat dużo nie miałam to szybko poszło :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.