Earth

Makijaż wykonałam do Projektu Układ Słoneczny.

Myślałam długo jak będą wyglądały moje prace do tego projektu, w końcu zdecydowałam się na wykonanie makijaży, które będą nadawały się do "noszenia" czy na dzień czy na wieczór, ponieważ takie będą najbardziej pożyteczne.

Dzisiaj pierwszy makijaż, czyli Ziemia. Zaczynam od czegoś drobnego, czyli prostej kreski :)








Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Rimmel Wake Me Up 
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Astor Skin Match 002 Peachy Coral
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Hean Stay On
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte
-cienie MUA Undressed Palette - Shade 1, 3, 5
-cienie Apres Midori, Blue Lagoon - Sleek Caribbean Curacao
-cień Aquamarine - Sleek Mediterranean Monaco



Brwi:
-Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-szminka - Rimmel by Kate 102


Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. o u mnie też dzisiaj kolorowa kreska :-) Świetny, chętnie sama bym w takim wyszĺa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kreska, bardzo ładnie wyszło przejście kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich makijaży, ten podoba mi się najbardziej ;) Kreska jest perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh! Ja nigdy nie umiem przejscia zrobic takiego seamless! Pieknie:) Zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna krecha ;) Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe kreski teraz na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kreseczka, bardzo kojarzy się z ziemią :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się takie kreski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Używałam cieni tak, jakbym używała żelowego eyelinera ;)

      Usuń
  10. jak pięknie *_* zawsze jak do Ciebie wchodzę to to oko po lewej na mnie tak patrzy i muszę wejść popatrzeć. dziś nie mogę już dłużej milczeć i muszę wyrazić moje uwielbienie dla tego makijażu. :)

    powiedz mi - jakim pędzelkiem zmalowałaś tak piękną krechę cieniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      skośnym pędzelkiem z Avonu :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.