Ebay, czyli gdzie NIE kupować pędzli Ecotools!

Pędzli Ecotools mam kilka, które uwielbiam i czaiłam się, żeby jeszcze dokupić brakujące egzemplarze. Na początku myślałam o zrobieniu zamówienia na iherbie, jednak przeraziło mnie trochę duże czekanie na przesyłki. Na kilku blogach przeczytałam, że dziewczyny zamawiają także pędzle z ebaya i twierdziły, że są one oryginalne. Ceny wychodziły jeszcze bardziej korzystnie i stwierdziłam, że mogę spróbować.

Zamówienie zrobiłam u trzech różnych sprzedawców, ponieważ wysyłka była darmowa, a tak miałam większe szanse, że jeśli jedna paczka zaginie, to pozostałe przyjdą. Zamówiłam pędzel do bronzera oraz dwa zestawy pędzli i łącznie zapłaciłam za nie 50 zł, a gdybym chciała je kupić stacjonarnie za sam pędzel do bronzera bym tyle zapłaciła. Więc niezła okazja, prawda?

Okazja okazją, ale jaki w niej sens, jeśli wszystkie pędzle okazały się podróbkami.

Pędzel do bronzera przyszedł pierwszy i jest on bardzo dobrze wykonany, w przeciwieństwie do reszty. Po wyglądzie pędzla nie da się powiedzieć, że to podróbka i nie zauważyłam tego na początku. Zdałam sobie sprawę dopiero gdy przyszedł pierwszy zestaw, gdzie na metce kosmetyczki widniał napis "ecoTooLS™", a powinno być "ECOTOOLS®". I wtedy zaczęłam się przyglądać dokładnie opakowaniom i samym pędzlom.

Jeśli chodzi o długość czekania na przesyłki to różnie, pierwsza przyszła w ciągu 10 dni kalendarzowych, druga w ciągu ok. 15 dni, a trzecią czekałam 2,5 miesiąca.

Jak rozpoznać podróbki:

  • ® zamienione jest wszędzie na ™
  • opakowanie wykonane jest z bardziej intensywnego, zielonego materiału
  • na metkach widnieją napisy "ecoTooLS™" zamiast "ECOTOOLS®"
  • pędzle są słabej jakości
  • skówki są krzywo przyklejone, odstają
  • pędzle nie posiadają napisu na trzonku

Wyjątkiem jest pędzel do bronzera, który wykonany jest bardzo porządnie, jedynie napisy na opakowaniach są zmienione.








 Pędzle mam zamiar używać, sama jestem ciekawa ile u mnie wytrzymają. Pędzel do bronzera sprawia wrażenie wytrzymałego i dobrze wykonanego, za to reszta pędzli wygląda jakby miała się rozpaść w mgnieniu oka.

Pędzel do eyelinera zdążyłam jedynie zdezynfekować przed użyciem, a już zgubił mnóstwo włosów.



Także kupowania pędzli na ebayu odradzam.

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Kupiłasm ostatnio zestaw pędzli do makijażu oka i od razu poszłam sprawdzać swoje hehe :-) szkoda, że ludzie są aż tak nieuczciwi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy próbuje jakoś zarobić, niektórzy nieuczciwością i kosztem innych.

      Usuń
  2. czyli ja też mam podróbę, tego do bronzera, ale bardzo dobrze się sprawdza więc nie mam co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że tak się nacielas ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, pieniędzy dużo nie straciłam, a przynajmniej mogę teraz ostrzec innych przed ich kupnem.

      Usuń
  4. ocho :/ ostatnio też na Allegro widziałam je w baaardzo atrakcyjnej cenie ale jednak tknęło mnie, że w ZA atrakcyjnej więc nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na iherbie też są w bardzo atrakcyjnej cenie, ale tamte są akurat oryginałami.

      Usuń
  5. Ale wpadłaś.... Jeszcze ten do bronzera ujdzie, a ten do eyelinera? Masakra :( Współczuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majątku nie straciłam i sama byłam nastawiona tak, że mogą to być podróbki, więc nawet nie byłam zdziwiona.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja trzy pierwsze pędzelki kupiłam właśnie w Rossmannie.

      Usuń
  7. Ja raz kupiłam zestaw i własnie okazał się podróbką, teraz kupuję na iherb albo rossman :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar teraz właśnie na iherbie zamówić, ale nie ecotools, tylko real techniques ;)

      Usuń
  8. ja za Twoją namową zakupiłam ostatnio pędzelki Real Techniques na iherb :>
    i teraz czekam na paczuszkę :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że pomogłam :)
      sama w najbliższym czasie będę u nich zamawiała pędzle RT, może jeszcze uda mi się załapać na tą zniżkę -20%, która obecnie obowiązuje ;)

      Usuń
    2. jest zniżka???!!! oj... chyba się nie załapałam :<

      Usuń
    3. Dzisiaj przeczytałam u Vex i trwa ona do do końca miesiąca ;)

      Usuń
    4. już teraz trudno... mój portfel już za bardzo ucierpiał, bo zaszalałam ostro :P

      Usuń
    5. No nie dziwie się, chociaż za takie ceny, jakie są na iherbie, to warto szaleć ;)

      Usuń
    6. to ja chcę z RT jajeczko :)

      Usuń
    7. Ja chyba też będę zamawiała ;)

      Usuń
  9. Swoje EcoTools`y kupowałam na iherb rok temu, szły przez miesiąc, ale doszły, całe zdrowe i oryginalne... Szkoda, że się nacięłaś...

    OdpowiedzUsuń
  10. ouuuu,ale niestety tak jest ze wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, ale nie ubolewam tak bardzo z tego powodu ;)

      Usuń
  11. Małe koszmarki ;/ Ja zamawiałam z iHerba właśnie i czekałam jakiś miesiąc, ale są oryginalne i dobrze mi służą już dłuugo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy, może ten do bronzera trochę u mnie pożyje ;)

      Usuń
  12. Ja nie dawno kupowałam pędzle na ebay, niby się pisze na nich Everyday Minerals. Mogę powiedzieć, że są bardzo jakościowe, nie gubią włosków, maluję się nimi bardzo często i jestem mega zadowolona. Myłam ich już razy 10, naprawdę nie puszczają koloru, włoski nie lecą. Zapłaciłam około 60zł za 11 pędzli, ani dużo, ani mało. Wiem, że na ebayu różnie jest, dużo razy kupowałam i chyba z większości zakupów byłam nie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można trafić na oryginalne produkty, jednak moim zdaniem nie ma sensu się w to pakować, skoro można trafić na podróbki, lepiej korzystać z lepszych źródeł ;)

      Usuń
  13. Jak dobrze że tu trafiłam, miałam zamiar własnie tam zamówic kilka pedzli i teraz dopiero widze ze to podróbki ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w ogóle boję się stamtąd cokolwiek zamawiać... : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, lepiej zamawiać z bezpieczniejszych źródeł :)

      Usuń
  15. Chyba jednak iHerb wychodzi najkorzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygladaja prawie identycznie, masakra do czego to doszlo

    OdpowiedzUsuń
  17. a czy istnieja podrobki Real Techniques?

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże wyglądają jak zupełnie inne pędzle

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde szkoda, że sa to podróbki... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesli kupilas przez ebay uzywajac paypal to mozesz otworzyc dispute/claim i paypal zwroci Ci pieniadze z uwagi, ze produkty to podrobki

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie szukałam jakiegoś tematu jak rozpoznać podróbkę tych pędzli. Chcę mamie zrobić prezent a nie chcę kupić dziadostwa, bo coś podobnego mogę kupić w biedrze. Fajnie, że dałaś taką notkę.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.