Instagram Mix - Marzec



Czekoladowe ciasto, świeżo wyciskany sok z pomarańczy, popcorn & Hobbit*, sezonowy shake w McDonald's.


Jack Daniel's, Muffinki jabłkowe z cynamonem, szarlotka z cynamonem, placki z jabłkami.


Molluś <3


Oleskowy lakier, miniaturki od Mintishop, główny składnik kąpieli rozjaśniającej, podkład w pudrze ZAO.


Fan page Weak Point, koszulki Tie Dye, piękny cień Bobby Brown na powiekach Patrycji, wiosenny makijaż.


Z serii Sylwia bez makijażu :)


Ach ten wielkanocny klimat <3


Kotecek i jego zalotne spojrzenie <3



* właśnie sobie uświadomiłam, że zapomniałam wspomnieć o Hobbicie we wczorajszym podsumowaniu!

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Ojej, ostatnie zdjęcie wymiata *_*

    i pokaż co wyszło z farbowania koszulek, bo wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że udało mi się je zrobić, bo kręcił się niesamowicie :)
      farbowanie muszę powtórzyć, bo za bardzo rozcieńczyłam farby i nie wyszło zbyt ciekawie ;)

      Usuń
  2. Kubek z Mikołajem na wielkanocnym stole - czad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zimowej atmosfery bardzo pasuje :)

      Usuń
  3. dlaczego....ja tu jetesm?! :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha kicia wymiata z tym "zalotnym" spojrzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Az sie glodna zrobilam po tych fotach:P

    OdpowiedzUsuń
  6. kotecek jest słodki, a Ty sobie Kochana ładnie dogadzasz haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz tymi dwoma pierwszymi sklejkami :D Zrobiłaś mi taką cholerną ochote na jabłecznik, że zaraz nie wyrobie ;) Obserwuje Cię na Instagramie od dawna, jestem na bieżąco :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był główny powód, żeby założyć konto na Instagramie, żeby ludzie byli głodni :)

      Usuń
  8. ooo farbowałaś koszulkę. I jak Ci wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezbyt dobrze, będę robiła jeszcze raz i potem pokażę efekty na blogu :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. O nieee! Tylko pieska, Molly by sobie z takiego kotka zrobiła śniadanie ;)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.