Kwietniowa aktualizacja włosów






     
Codziennie szampon Babydream.

     
Cały miesiąc towarzyszyła mi Alterra Granat i Aloes.

     
Dwa razy gościła maska Bingo Spa z masłem shea i pięcioma algami.

     
Używałam olejku do ciała Orientany trawa cytrynowa & imbir (włosy po nim pachną obłędnie) oraz olejku na rozstępy Babydream fur mama.

     
Dwa tygodnie stosowałam Jantara, aż skończyła się buteleczka.


           
             


          


                 Na końcówki używałam kuracji z olejkiem arganowym z Avonu.




           






Włosy urosły dokładnie 1 cm (again). Całkowita długość to obecnie 35 cm.

Włosy są na prawdę w świetnym czasie, mimo że w ciągu ostatniego miesiąca przechodziły przez tortury - dwie kąpiele rozjaśniające. Końcówki jedynie nieznacznie się przesuszyły, ale spodziewałam się dużo większej tragedii.


W najbliższym czasie spróbuję ochłodzić trochę kolor włosów, może jeszcze rozjaśnić je o ton.




Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Jeszcze trochę, jeszcze trochę i będzie piękny blond :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko trochę muszę pozbawić włosy rudego barwnika i już będzie dobrze :)

      Usuń
  2. Też używała na końcówki tego oleju z Avon. Pomimo tego, że ładnie, rewalacyjnie pachnął, nie robił nic...No nadawał ciut blasku, ale oczekiwałam innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wygląda kolor Twoich włosów na tym ostatnim zdjęciu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdjęcie zrobione jest z fleshem, poprzednie zdjęcie ukazuje aktualny kolor :)

      Usuń
  4. Podoba mi się Twój kolor mimo że ma w sobie troszkę rudości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze będę nad tym pracowała, chociaż też mi się podoba :)
      taka platynoworuda perła :)

      Usuń
  5. Hmmm kiedy Ty masz czas na te wszystkei zabiegi? A kolor włosów coraz bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładny kolor włosów! Moje mają ostatnio nienajlepszy czas, co niestety widać. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą nawilżającą serię z Alterry.
    Najbardziej służy mi maska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor na ostatnim zdjęciu jest piękny :) sporo tych rzeczy robiłaś włosom :) mi by się nie chciało kurczę ;p ale gratuluję efektów i tego, że niedługo na pewno osiągniesz to co chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. matko, codziennie myjesz? kolorek ładny, ale lubię Cię w rudym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, ale już jestem przyzwyczajona i mi to wcale nie przeszkadza ;)
      rudy już mi się znudził ;)

      Usuń
  10. Twoj kolor podoba mi sie bardzo:) az sama bym taki chciala:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bierz rozjaśniacz do ręki :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.