Marcowe denko

Czy tylko ze mną jest tak źle?

W tym miesiącu na liście tylko kilka produktów.


Bingo Spa masło shea & pięć alg - w końcu! Męczyłam się z tą maską niesamowicie, mimo że do kiepskich nie należy. Bardzo ciężko mi było ją wykończyć, ale na szczęście mam to już za sobą.

Biochemia Urody hydrolat z kocanki - z tym panem się nie polubiłam, ale o tym poczytacie niedługo

Wcierka Jantar - oczekiwałam cudów, których nie znalazłam, przedłużyła mi świeżość włosów, bo drugi dzień były jeszcze w znośnym stanie, ale wystarczyło, że się skończyła i wszystko wróciło do normy

Joanna Intensiv Blond rozjaśniacz - towarzyszył mi w kąpieli rozjaśniającej

Sylveco pomadka ochrona - o niej możecie poczytać tutaj

Lumene krem SOS - o nim możenie poczytać tutaj

i standardowo szampon Babydream i odżywka Alterra granat & aloes, które już automatycznie lądują w koszu :)

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Witaj w klubie osob niekonczacych:P albo konczacych niewiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to jest takie trudne nooooo! ;)

      Usuń
    2. Dokladnie!!!! :) Widzisz - jak dobrze ze jestes. Rozumiesz mnie :):*

      Usuń
  2. u mnie w marcu też ciężko z denkowaniem, chyba zrobię marcowo-kwietniowe denko, bo jakoś tak smutno wyglądają te nieliczne, które udało mi się skończyć ostatnio :P

    Też rozjaśniaczem Joanny robiłam kąpiele rozjaśniające, ale efekt musiał ratować fryzjer :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dwa razy kąpiel z joanną wyszła dobrze, równomierny efekt i niezniszczone włosy ;)

      Usuń
  3. u mnie Jantar nic nie robi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na kilka słów odnośnie hydrolatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze mną jest jeszcze gorzej, zużyłam tylko jedną rzecz (pastę do zębów:D ), ciągle otwieram następne produkty a nie zużywam tego co otwarłam jakiś czas temu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo męczę się z tą maską Bingo Spa ale na szczęście jeszcze parę użyć i nigdy więcej jej nie kupię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. mam takie same odczucia co do jantaru

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne denko. A ja zapędzam się na Jantara.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zostania Ambasadorką 2 edycji Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja po Jantarze mam wysyp baby hair :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.