Marzec z życia nolife'a

Marzec miesiącem seriali, yt i The Voice UK.

Przekonałam się do Revenge i znalazłam dwa świetne seriale :)


Once Upon a Time (Dawno, dawno temu) to świetny film, jeden z nielicznych seriali, które na prawdę można obejrzeć z dziećmi. Na wszystkie postacie znane nam z bajek została rzucona klątwa, która przeniosła ich do naszego świata, do miasteczka Storybrooke i zabrała im wszystkie wspomnienia z poprzedniego życia. Jednak jest nadzieja, ponieważ istnieje osoba, która może tę klątwę złamać. Bardzo ciekawy serial, wspaniała sceneria i dobry dobór aktorów, bardzo przyjemnie się ogląda.

New Girl (Jess i chłopaki) opawiada o czterech osobach mieszkających pod jednym dachem, których przygody rozbawią każdego. Oraz chęć zobaczenia Jess i Nicka razem dodatkowo wciąga w oglądanie. Jeśli obejrzeliście wszystkie odcinki koniecznie zajrzyjcie tutaj.

Girls (Dziewczyny) dawno tak debilnego serialu to nie oglądałam. Zupełnie nie rozumiem wysokiej oceny na filmwebie i imdb i nie wiem do kogo jest skierowany i komu może się podobać.

Revenge (Zemsta) w lutym zaczęłam oglądać, jednak nie byłam do niego przekonana, teraz go uwielbiam :)
W pierwszym odcinku pokazane jest morderstwo na przyjęciu zaręczynowym, potem czas się cofa i pokazane jest co się działo wcześniej, żeby pod koniec pierwszego sezonu wszystko się wyjaśniło. Tylko to sprawiło, że przebrnęłam przez pierwszy sezon, bo na prawdę ciekawiło mnie co się stało na tym przyjęciu. Za to drugi sezon jest rewelacyjny, jest dużo więcej akcji i serial trzyma w napięciu. Dodatkowo pojawia się przystojny Brytyjczyk, dla którego warto oglądać, jednak to nie zmienia faktu, że Nolan jest moim ulubionym bohaterem :)



Ze względu na to, że ostatnio nie wychodzą żadne fajne filmy, a mam już wrażenie, że większość filmów, które były warte obejrzenia już mam na koncie oraz ze względu na to, że za bardzo przywiązuję się do bohaterów filmu i dużo bardziej wolę oglądać seriale, jedynym filmem jaki obejrzałam jest Struck by Lightning (Trafiony piorunem). Bardzo ciekawy film, skłania do myślenia i jako nieliczny film PRAWIE spowodował, że się popłakałam, co jest prawdziwym wyczynem, bo ja nigdy na filmach nie płaczę.

[edit] 

Zapomniałam wspomnieć o Hobbicie, oczywiście nie mogłam go przegapić. Niestety nie udało mi się obejrzeć go w kinie, jednak dzięki wersji Blue-ray i popcornowi poczułam się jakbym tam była. Świetnie wykonany film, niesamowita sceneria. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że z jednej cieniutkiej książki zrobią trzy części filmu i dlatego w pierwszej części dużo się nie dzieje.


I to by było na tyle. Wszelkie propozycje seriali chętnie od Was przyjmę. Właśnie zaczęłam oglądać Pretty Little Liars, ale na długo to mi on nie starczy :)

Chcecie może zobaczyć może posta z moimi ulubionymi kanałami na yt?


P.S. Muszę się Wam jeszcze pochwalić, że dostałam się do Ambasadorek Wibo :D


Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. Oglądam wyłącznie Revenge chociaż mnie wkqrza niemiłosiernie - resztę odpusciłam sobie po jakiś 6 odcinkach. Moim ostatnim faworytem jest serial Vikings i Political Family. Jak zawsze Gra o Tron i How I met Your Mother...aha a największą miłością i tak darzę Big Bang Theory i już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obejrzyj do końca, bo warto.
      Z How I Met Your Mother jestem już od bardzo dawna na bierząco, Big Bang Theory oglądałam dużo, ale nie po kolei, kiedyś się wezmę za obejrzenie od początku, Gra o tron to na razie mnie czeka książka, potem dopiero serial.
      Resztę zapisałam :)

      Usuń
  2. Once upon a time uwielbiam! Dopiero niedawno się o nim dowiedziałam, ale też oczywiście już wszystkie odcinki obejrzałam ;)

    New Girl jest genialny :D Na żadnym się tak nie śmieję, jak na nim :D I Zooey <3

    Girl obejrzałam pierwszy odcinek i mi się odechciało :P

    Pretty Little Liars całkiem fajne, choć ja miałam do niego kilka podejść :> Na podstawie serii tej samej autorki co kłamczuch jest też - The Lying Game.

    A oglądałaś Suits? White Collar? 666 Park Avenue? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już o takie oczywistości jak Chirurdzy czy Gra o tron nie pytam, bo pewnie dobrze znasz :)

      Usuń
    2. White collar - świetny serial, wczoraj oglądałam pierwszy odcinek na tvp1 :-)

      Usuń
    3. Z Once Upon a Time miałam to samo, jakieś 5 dni i po serialu :)
      Też uwielbiam Zooey :)
      Suits i White Collar obejrzane całe, już było w tym podsumowaniu wcześniej ;p
      The Lying Game i 66 Park Avenue sobie zapisałam :)
      Chirurgów nie trafię, obejrzałam kilka odcinków i dla mnie zbyt wieje telenowelą, a Grę o tron najpierw muszę przeczytać :)

      Usuń
    4. Tyy, faktycznie :P Sory :)
      Chirurgów nie? Hm, ja lubię :P Odrobina "mojego" humoru tam jest :>
      O tak, przeczytaj koniecznie! Trochę Ci to zajmie, czas zabije :D:D
      Z takich fantasy - Przygody Merlina i Miecz Prawdy może jeszcze :> Z czego to ostatnie to mało ma wspólnego z książkami niestety.
      Lubiłam też Internat (hiszpański), ale nie wiem czy wytrzymasz tę małą dawkę telenoweli tam :P :>

      Usuń
    5. Jeszcze Ci pospamuję: Brzydula Betty (amerykańska :D), Układy i Siostra Jackie :>

      Usuń
    6. no ja właśnie muszę znowu się za książki wziąć, bo ostatnio to przy komputerze tylko żyję ;)

      Usuń
    7. Brzydulę to oglądałam jak była w telewizji. seriale zapisałam :)
      Obejrzyj koniecznie Jane by design, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś, świetny serial, ale go zdjęli z anteny po pierwszym sezonie ;(

      Usuń
    8. Ale potem zdjęli :( Resztę sezonów obejrzałam już w necie.
      Okej, zapisuję :D

      Usuń
  3. z New girl jestem na bieżąco, dzisiaj najnowszy odcinek obejrzałam :) a ten Once upon a time mnie zaciekawił, obejrzałam trailer na yt i już się biorę za pierwszy odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już z tymi serialami, które wymieniłam jestem na bieżąco :)
      Miłego oglądania :)

      Usuń
  4. aaaa, weź się za White Collar! :) albo Plotkarę, albo Big bang theory, albo Glee, albo Desperate housewives! :D no i gratuluję Ambasadorko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. White Collar, Plotkarę i Glee obejrzałam wszystko co wyszło ;)
      Za bing bang kiedyś się wezmę.
      Desperate housewives jakoś nie trawię.
      I dziękuję :)

      Usuń
  5. Uwielbiam revenge i new girl no i 17 jeszce innych seriali:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie oglądam Gotowe na Wszystko. Jestem w 8 sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Ja niestety nie miałam szczęścia z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego nie oglądałam :( Ale nie mam na to niestety czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. To co napisałaś o Girls ja uważam o New Girl (Jess i chłopaki) :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprzedawca nazywa się: ebizuteria-net :)
    Pozfdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak nie w temacie, ale co tam :)
    Gratuluje bycia Ambasadorką Wibo

    OdpowiedzUsuń
  12. Once Upon a Time bardzo lubię :D New Girl też oglądam:P

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.