Moja metamorfoza










Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Rimmel Wake Me Up 
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Astor Skin Match 002 Peachy Coral
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Hean Stay On
-cienie MUA Undressed Palette - Shade 1, 2, 3, 5
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-rzęsy Ardell Wispies

Brwi:
-cienie The Mail, Boxed - Sleek Oh So Special

Usta:
-szminka - Avon Colordisiac Can't Resist Coral (na pierwszym zdjęciu)
-Bell Lip Tint nr 4 (na pozostałych zdjęciach)

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. już przed metamorfozą piękna z Ciebie babka!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak dobrze nie jest ;)

      Usuń
    2. Oj jest:) To jest w ogole fajny pomysl na tag:) Utwórz taki TAG to mysle ze wiele osob bedzie moglo sie zmierzyc z kwestia pokazania sie 'nago' vel saute:)

      Usuń
    3. Już czekam na ten Tag :) Sylwia - masz idealną cerę - po prostu się nią zachwycam, piękna jesteś bez makijażu!

      Usuń
  2. I bez makijażu jesteś śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś tu sobie musi kupić okulary :)

      Usuń
    2. Jesteś zbyt skromna! Jak kiedyś wstawię swoje zdjęcie bez makijaż to od razu samoocena pójdzie Ci do góry! x)

      Usuń
  3. Śliczny makijaż!:) Nawet bez makijażu wyglądasz dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wersja "goła" jest równie ładna, co ta z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. E, Ty i tak ładna jesteś :P :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż :)zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm ładną cerę masz :) Dobrze wygladasz taka saute :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękną dziewczyną, nawet bez makijażu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana dość spora. Piękne rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna jesteś bez makijażu, nie musisz się tak mocno malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt nie mówi, że tak się zawsze mocno maluję ;)
      na co dzień mam tylko tusz na rzęsach :)

      Usuń
  12. Ja się tak nie bawie, gdzie Ty masz jakieś pryszcze, krostki itd? Bez makijażu wyglądasz super - świetna cera !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był akurat lepszy dzień i nie miałam żadnych dużych nieprzyjacieli na twarzy. Jednak cery nie mam idealnej, ponieważ na czole mam mnóstwo malutkich podskórnych krostek, które widać na żywo, a na zdjęciach czasami je widać, czasami nie, w zależności od oświetlenia.

      Usuń
  13. Czym tuszujesz cienie pod oczami? Mam z nimi ogromny problem i nic nie pomaga ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam delikatne cienie i podkład przykrywa je bez problemu.
      Na twoim miejscu spróbowałabym korektoru Bourjois Healthy Mix lub podkładu dermacol zmieszanego z kremem bądź słabiej kryjącym podkładem :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.