Pastelove







Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene Triple Stay
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Sleek Flamingo
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Hean Stay On
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte
-fioletowy cień - Sleek Acid
-cień Purple Haze - Sleek Caribbean Curacao
-cień Pamper - Sleek Oh So Special
-cień MUA Undressed Palette - Shade 1
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-eyliner w żelu - Pierre Rene
-tusz - Gosh Catchy Eyes
-rzęsy - Ardell Wispies

Brwi:
-Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-szminka - Rimmel by Kate 102


Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. prześlicznie w tym makijażu wyglądałaś na sobotnim spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż! Jak u Ciebie się sprawdza ten rozświetlacz? Dawno myślę nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjny, nie ma się nad czym zastanawiać, kupuj :)

      Usuń
    2. Najszybciej się skuszę. Nie dawno kupiłam rozświetlacz w kremie z Inglota, ale coś nie sprawdza się u mnie, może źle go aplikuję...:)

      Usuń
    3. Rozświetlacz z Inglota też mam i lubię, jednak z nim trzeba uważać, bo łatwo przedobrzyć. Wystarczy jego odrobinkę wziąć na palec i lekko wklepywać.

      Usuń
  3. piękny makijaż i piękne zdjęcia, ja już tyle prób miałam i nigdy mi nie wychodzi, jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm..skąd ja znam ten makijaż;) Świetny był;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie ci pasuja te kolory:) Slicznas! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prezentował się na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu- jak laleczka

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.