Pierwszy Wibo Box!

Po dłuuuuuugim oczekiwaniu w końcu znalazł się też u mnie pierwszy Wibo Box. Bardzo się z niego cieszę, bo znajduje się w nim aż 15 (!) lakierów i każdy z nich mi się podoba, więc oczekujcie niedługo postów z tymi lakierami :)

Nie przeciągając spójrzcie na jego zawartość:


Wibo Lip Sensation
od lewej: 5, 2, 1



Lovely Fals Lashes



Wibo Dolls Lash Ultra Volume
rzęsy jak ta lala!



Wibo Nail Obssesion
od lewej: Słoneczny Patrol, Electric Orange, Mary Rose, Flirt, Zielona Fantazja



Lovely Classic Nail Polish
od lewej: 23, 155, 271, 369, 365



Lovely Gloss Like Gel
od lewej: 404, 402, 128, 101, 332



Oraz katalog hotelu Rezydent w Sopocie, w którym pobyt będzie mogła wygrać jedna z ambasadorek.

Jak Wam się podoba ten box?

Który lakier chcecie zobaczyć jako pierwszy?


Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Ja pierwszy bym chciała zobaczyć Lovely Gloss Like Gel nr 332 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj dostałam, już myślałam, że nie dotrze!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już tak myślałam, szkoda, że nie przyszły tego samego dnia, wtedy byłaby niespodzianka, a tak oczywiście nie wytrzymałam i musiałam sprawdzić jego zawartość wcześniej, jednak przy drugim boxie spróbuje nie oglądać blogów w tym czasie ;)

      Usuń
  3. Super:) czekamy na recenzje szczesciaro!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, teraz zdecydowanie masz co robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, żebyś wiedziała! Aż nie wiem za co się wziąć!

      Usuń
  5. Mnie bardzo interesują maskary :)
    Będę czekała na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mascary szybko się nie pojawią, stoją w kolejce. Nie dawno otworzyłam tusz Bourjois, potem będzie tusz Gosha, a dopiero wtedy przyjdzie czas na Wibo :)

      Usuń
  6. Ale świetny Box! Tyle lakierów :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale te błyszczyki piękne, czym więcej na nie patrzę, tym więcej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala! No nieźle, ile lakierów ;) ja najbardziej bym się cieszyła z blogerskich kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw :) będę czekała na recenzję maskary :) jestem bardzo ciekawa jak wygląda "Efekt sztucznych rzęs" :P

    OdpowiedzUsuń
  10. pomaluj każdy paznokieć innym hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. super paka :D a lakiery wszystkie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.