Spotkanie Warszawskich Beauty Blogerek - 20 kwietnia 2013

Tydzień temu miało miejsce pewne szczególne spotkanie, gdzie przez kilka godzin ponad 20 osób świetnie spędziło czas. Może nie będę odpowiadać za wszystkich, ale ja bawiłam się niesamowicie. I nawet nie wiecie jak kilka godzin plotek może zmęczyć człowieka! Wróciłam do domu z bólem głowy, jednak w pełni szczęśliwa. A wszystko dzięki trzem dziewczynom: Kasii, Anii i Sylwii, którym jeszcze raz bardzo dziękuję ;*

Oprócz idealnego towarzystwa, z którym można przegadać wieczność, świetnego lokalu (Vapiano w centrum) z bardzo dobrym jedzeniem, na spotkaniu towarzyszyło nam wiele atrakcji. Między innymi badanie skóry przez przedstawicielkę Biodermy oraz dobranie odpowiedniej pielęgnacji, badanie skóry głowy przez panią Ewę - trycholog, prezentację perfum przez Marcina Budzyka, przedstawienie produktów przez przedstawicieli firm takich jak Vichy, Schwarzkopf, Pat&Rub Lumene, Gosh i Rimmel oraz "drobne" prezenty do testów.

Bardzo ucieszyłam się z obecności przedstawicielki Lumene i Gosha, pani Ewy, ponieważ jest ona bardzo sympatyczną osobą, która potrafi przedstawić każdy produkt w sposób ciekawy i profesjonalny, i dzięki której poznałam firmę Lumene na poprzednim spotkaniu i zakochałam się w ich produktach.

Więcej Wam "powiedzą" zdjęcia ;)

Zdjęcia ze spotkania zawdzięczam Anii i Karinie, dziękuję ;*
































A tu macie przedsmak tego, co będę testować w najbliższym czasie:













Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Widać, że spotkanie udane :D Nie mogę się doczekać recenzji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje miną same za siebie - było czadowo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre dziewczyny kojarzę z blogosfery :)
    Niektórych, niestety, w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkania blogerek są super :) Nie mogę się doczekać spotkania, na którym bedę 1 czerwca w Olsztynie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę się doczekać kiedy znów Was spotkam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pozazdrościć spotkania i prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, sama z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że spotkanie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm muszę się chyba ogarnać za zdjęciami reszty

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.