Venus

 Dzisiaj dzienny makijaż inspirowany planetą Wenus, który wykonałam do Projektu Układ Słoneczny.









Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Rimmel Wake Me Up 
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Róż - Astor Skin Match 002 Peachy Coral
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Hean Stay On
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte
-cienie MUA Undressed Palette - Shade 1, 3, 5
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-złoty eyeliner - Avon
-tusz - Gosh Catchy Eyes

Brwi:
-Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-szminka - Revlon Juat Bitten Kissable 015 Cherish Devotion

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Nigdy bym nie pomyślała, że eyeliner z avon może być tak napigmentowany. Mam też go, ale tym to chyba trzeba było by tysiąc razy przeprowadzić, żeby wyszła taka widoczna kreska. Fajny makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no, piękna ta nasza Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo złotej kreski makijaż sprawia wrażenie delikatnego :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. Powalająco *.* http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak Ci ładnei w takiej złotej kresce aż oczy się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż:) złota krecha-hit sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bede sie powtarzala - Jest cudny i Ty zjawiskowo w nim wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie rzesy sie odznaczaja na tym zlotym linerze

    OdpowiedzUsuń
  9. tyle słońca w całym mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita kreska! I to linerem z Avonu? Jestem w szoku. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale kilka dobrych warstw ;)
      szukam teraz czegoś lepszego, bo polubiłam złote kreski :)

      Usuń
  11. Śliczna jest ta złota kreseczka.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.