Bath & Body Works Pink Chiffon Body Cream - recenzja


Tubka zawiera 226 g balsamu (kremu) o niesamowitym zapachu. Jego cena wynosi ok. 30 zł.

"Gwarantuje głębokie 24 - godzinne nawilżenie, nietłusta formuła dogłębnie pielęgnuje skórę pozostawiając ją nawilżoną, pachnącą i piękniejszą niż kiedykolwiek."


Ten balsam to po prostu IDEAŁ! Najlepszy jaki miałam okazję stosować i nie zamieniłabym go na żaden inny!

Zacznijmy od tego, że niesamowicie dobrze nawilża, większość balsamów muszę używać codziennie, jednak ten używałam co drugi dzień, a moja skóra była idealnie nawilżona. 



Konsystencja jest gęsta, jak masełko, czego szukam w balsamach, bo taka konsystencja najbardziej mi odpowiada i na wszystkich masełkach, jakie testowałam, sprawdziła się zasada, że im gęstszy krem, tym bardziej jest on bogaty. 

Łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania i zostawia naszą skórę gładką jak nigdy! Dodatkowo balsam jest bardzo wydajny.

A zapach... marzenie! Po posmarowaniu w całym domu nim pachnie, a na naszej skórze utrzymuje się jeszcze drugiego dnia.


Skład:


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Uwielbiam balsamy z BBW! Ten mam w wersji butelkowanej, czyli lżejszej, ale w tubie mam dwa inne i obie konsystencje uważam za bardzo udane, a sam zapach Pink Chiffon jest tak cudny, że chyba skuszę się na wodę toaletową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden w wersji butelkowanej i czeka na użycie, zobaczymy czy ta lżejsza konsystencja też się u mnie sprawdzi :)

      Usuń
    2. Kiedy bedzie recenzja podkladu revlon? :-)

      Usuń
    3. Podkładu Revlon jeszcze nie kupiłam nawet ;)
      Na spotkaniu blogerek dostałam kilka podkładów, więc chciałabym je najpierw zużyć chociaż w połowie, żeby się móc brać za coś innego :)
      Ale bez obaw, jak kupię i przetestuję recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  2. A ja póki co miałam przyjemność jedynie z żelami BBW. Muszę koniecznie spróbować któregoś z balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miałabym ochotę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bath ma świetne zapachy, balsamu w tej opcji nie miałam więc się nie wypowiem hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony zapach B&BW <3 Obecnie używam ich kremu w wersji White Citrus, też go całkiem lubię, ale drażni mnie, że roluje się na skórze :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.