Drugi Wibo Box!

Wczoraj, zaskakującą, dostałam swojego boxa, w takim samym czasie jak reszta dziewczyn, z czego cieszę się niezmiernie :)

Spójrzcie na jego zawartość:


Gwiazdy pudełeczka, które niedługo wkroczą do sprzedaży :)

Lovely Baltic Sand

Nr 1, 2 i 3

Pomalowałam już nimi wzornik i trzy paznokcie, które potem zmyłam i muszę Wam powiedzieć, że w buteleczce wyglądają niepozornie, ale na paznokciach cudownie, szczególnie nr 1, który wygląda na pomarańczowoczerwony, a na paznokciach wygląda jak różowoczerwony.


Lovely Pearl Base i Pearl Nails z kolekcji Under the Sea

Nr 6


Wibo odżywka eliksir z jedwabiem i preparat do usuwania skórek.


Wibo Matching Foundation


Lovely Primer Base

Już jestem ciekawa tej bazy :)


Wibo Lift Lash XXL Volume Mascara



Oraz w pudełku znalazł się prezent od firmy AP Edukacja - sponsora nagrody głównej otwartego voucheru na kurs oraz katalog 5* hotelu Rezydent w Sopocie.

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Najbardziej ciekawią mnie piaski, pokazuj szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazuj perelki i piaski! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tylko maskara interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskara poczeka jednak w długiej kolejce ;)

      Usuń
  4. Dosyc fajna paczuszka i nei ukrywAM ŻE baza mnei zaciekawiła...ciekawa jestem jak sie u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz koniecznie o podkładzie i bazie!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.