Instagram Mix - Kwiecień


Moje pazurki z eventu Eclair Cosmetics, Liquid Metal od Eclair i czerwień od Rimmela :)


Mrożona kawa, od której jestem ostatnio uzależniona, świeżo wyciskany sok z grejfruta, piegus z lodami oraz gofry z domowym dżemem truskawkowym i bitą śmietaną <3 p="">

Sushi na evencie Eclair Cosmetics, pager w Vapiano, który burczy głośniej niż mój brzuch (nie prawda!), pizza i piwko w Vapiano na spotkaniu blogerek, ciężary jakie musiałam dźwigać po spotkaniu.


Nowości nowości nowości od Mango Outlet, Wibo Box, ze spotkania blogerek i nowe sandałki :)


Słiiiit focia, pędzelki w praniu oraz pakowanie na majówkę.

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Świetne sandałki! Gdzie je można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki są z La Redoute, ale już chyba są niedostępne ;(

      Usuń
    2. Buuu.
      Świetne są :)

      Usuń
    3. Mi też wpadły w oko ;)

      Usuń
    4. Mnie pewnie takie by obtraly:) ale sa cudi! :)

      Usuń
    5. ja mam skłonność do obcierania, a miałam raz je na sobie cały dzień i nic się nie stało :)

      Usuń
  2. fajne fotki moja droga..kawe mrozona tez bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.