Kwiecień z życia nolife'a


Pretty Little Liars (Słodkie kłamstewka) - do serialu podchodziłam sceptycznie, twierdziłam, że serial mi się nie spodoba, jednak się nie myliłam. Nie jest idealny, większość dialogów jest idiotyczna i gra aktorska też nie należy do dobrych, a szkoda, bo serial mógłby być naprawdę świetny, a jest jedynie dobry. Fajny pomysł, ciekawi bardziej z każdym odcinkiem, szczególnie w sezonie 3 jest duże napięcie i oglądałam z wielką ciekawością jeden odcinek po drugim, a teraz czekam na sezon 4.

The IT Crowd (Technicy magicy)- najlepszy serial komediowy EVER! Specyficzny humor + nerdzi to duet idealny. Ulubiona postać to zdecydowanie Richmond, te jego spojrzenia w przestrzeń. Serial oglądałam po raz drugi.

Entourage (Ekipa) - bardzo fajny serial, którego jestem obecnie w trakcie oglądania. Więcej powiem w przyszłym miesiącu, ponieważ mam jeszcze 5 sezonów do obejrzenia.


In time (Wyścig z czasem) - życie, gdzie czas to pieniądz. Każdy na ręku posiada zegar, który odmierza ile życia mu jeszcze zostało. Pracując zegar się powiększa, jednak za wszystko płaci się czasem. Jedni ludzie umierają przedwcześnie, drudzy posiadają życie nieśmiertelne. Taki system jednak nie może trwać bez przeciwników. Świetny pomysł, dobre wykonanie, jednak przydałoby się więcej dynamiki w tym filmie, niektóre sceny trwają zbyt długo i nie są ciekawe.

Letters to Juliet (Listy do Julii) - najlepsza komedia romantyczna jaka ostatnio powstała. Nastrojowo i romantycznie opowiada o uczuciu, które dwie osoby miały w sobie 50 lat, mimo że przez ten czas się ze sobą nie widziały.

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. PLL uwielbiam za to przez IT Crowd nie umialam przejsc:P Zdecydowanie wole Big Bang Theory ktory jest troszku podobny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie znam :] Wpisuję na listę "do obejrzenia" Techników Magików (po Teorii Wielkiego Podrywu sądzę, że i ten serial mi się spodoba) oraz oba filmy. Dzięki za propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po obejrzeniu filmu "Listy do Julii" zaplanowaliśmy wakacje w Toskanii :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tylko pierwszy sezon PLL, ale i tak byłam miło zaskoczona tym serialem. Jak znajdę chwilę, to chętnie nadrobię pozostałe sezony :)

    In Time też widziałam i mam podobne zdanie, a Listy chętnie obejrzę po takiej rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z każdym sezonem robi się coraz lepszy, więc warto :)
      Listy koniecznie!

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.