Kwietniowy Haul

W kwietniu przybyło mi trochę dużo kosmetyków, część już widzieliście tutaj i tutaj, dzisiaj pokazuję Wam resztę.


Zamówienie z Avonu:



Avon Eye Shadow Primer - baza pod cienie





Avon Ultra Color Rich Lipstick - Matte Crimson




Avon Luxe Eyeliner - Black Luxury





Avon Supershock Gel Eyeliner Pencil - Aqua Pop




Oraz cienie, które otrzymałam od serwisu bangla.pl. 

Na blogu w najbliższym czasie pojawią się makijaże z użyciem każdej z tych palet, a potem ukaże się recenzja porównawcza tych cieni.



Bourjois Smoky Eyes - 06 Violet Romantic



Rimmel Glam' Eyes - 021 State of Grace



L'Oreal Color Riche - E8 Bleu Mariniere



Astor Eye Artist - 630 Everyday Poetry



Maybelline Eyestudio Quad - 01 Vivid Pinks



Essence Quattro Eyeshadow - 01 xoxo



Wibo Cienie z jedwabiem i wit. E - nr 53



Miss Sporty Studio Colour - 407 Luxury Smoky



Cienie do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.




Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Kolor szminki z avon obłędny ;) muszę kupić tą niebieską kredkę bo wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad kupnem tej Avon'owskiej kredki Aqua Pop, ale już mam niebieskie kredki, ale jak mi się skończą... :D I tyle pięknych cieni... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne odcienie szminki i kredki z Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Booziu, jakie to piękne *____*. Te wszystkie kolory są takie, żywe :))
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tej bazy pod cienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten niebieski eyeliner/kredka z Avonu super!

    OdpowiedzUsuń
  8. czwórka z maybelline bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminka ma niesamowity kolor! oj ile paletek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Raj! Ile cieni...i wszystkie piękne..bardzo czekam na makijaże :) Mam bazę z Avon, jest nawet fajna, bardzo mi się podoba jej konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.