Majowa aktualizacja włosów







     
Codziennie szampon Babydream.

     
Alterra maska nawilżająca granat & aloes jako odżywka.

     
Dwa razy gościła nawilżająca maska Alterry granat & aloes.

     
Używałam olejku do ciała Orientany trawa cytrynowa z imbirem.

     
brak


           
             


          


                 Oyster CosmeticsCherastille Frizz kryształ jedwabiu




           







Włosy urosły dokładnie 1 cm (again). Całkowita długość to obecnie 36 cm.

Włosy przeszły kolejną (trzecią) kąpiel rozjaśniającą, tym razem użyłam silniejszego rozjaśniacza, jednak włosy dalej są w dobrym stanie. Mówiłam Wam kiedyś, że moje włosy są niezniszczalne? ;)

Obecnie kolor włosów bardzo mi się podoba, jest to piękny złoty blond. Teraz mam za zadanie znaleźć sobie dobrą farbę rozjaśniającą, która moje przyszłe odrosty zachowa w tym samym kolorze :)




Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. KOlor bardzo mi sie podoba;) ja nie mam odwagi na taki krok a chcialbym...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma o co się martwić, trzeba eksperymentować dopóki czas i młodość trwa ;)

      Usuń
  2. No w końcu mają normalny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A był wcześniej nienormalny? ;)

      Usuń
    2. Uchylam się od pytania :P Był inny ten jest ładniejszy ;)

      Usuń
  3. Ło ile kosmetyków do włosów xD Chyba też będę musiała o swoje kłaki zadbać bo wypada ich strasznie dużo :<

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz to Ty masz jeszcze ładniejszy kolor ode mnie! :D ale nie dam się namówić na kolejne rozjaśnianie, uwielbiam mój rudy, chociaż ten Twój blond jest boski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha, dlaczego nie? Nie chciałabyś być blondynką? ;)

      Usuń
  5. Parę punktów mi się pokrywa. Też myję BD, ale żelem i używam tej samej odżywki Alterry. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to fajnie, że włosy się nie zniszczyły :)
    kolor ładny, ale ten poprzedni też mi się podobał, może nawet bardziej ;)
    pokaż się "en face" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaaa, ale wyszedł Ci śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor :) Musisz zmienić teraz zdjęcie profilowe bo zmiana jest całkowita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, rzeczywiście by się przydało! ;)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.