Anja Rubik Inspired Makeup

Na makijaż inspirowany Anją Rubik czaiłam się już od dawna. W końcu nadeszła na to pora :)

Makijaż inspirowany tym zdjęciem:










Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene CC Color Correcting Cream
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Hean Stay On 
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-cienie - Inglot 328 Matte, 351 Matte, 120 AMC Shine
-cień Miyo - 27 Sunrise
-żółty cień - Sleek Acid
-cień Noir - Sleek Oh So Special
-cienie Blue Lagoon, Green Iguana - Sleek Caribbean Curacao
-cień Midnight Garden - Sleek Mediterranean Monaco
-Inglot liquid eyeliner nr 26
-tusz - Bourjois Beauty' Full Vollume

Brwi:
-czarny cień Noir - Sleek Oh So Special

Usta:
-biała kredka NYX Jumbo Milk + fioletowy cień - Sleek Acid + cień Purple Haze - Sleek Caribbean Curacao

Udostępnij ten post

19 komentarzy :

  1. Przepiękny makijaż :)rewelacyjne usta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwzorowanie idealne ;)

    Chodziłaś tak pod domu czy od razu zmyłaś :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie te brwi to bym pochodziła nawet na dworze ;)
      Jednak zmyć musiałam od razu i malowałam od nowa, bo wychodziłam ;)

      Usuń
  3. zajebioza Sylwia... brak mi słów. Byłaś tak w sklepie po bułeczki? he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha, pewnie! co to dla mnie przecież ;P

      Usuń
  4. Rewelacja! Zwłaszcza na zbliżeniu wygląda to kosmicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia ty to masz talent! Pięknie odwzorowany !

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe. u mnie podobny :D tego makijażu nie da się inaczej odwzorować. szkoda, że pewna pani X tego nie widzi, bo by nas wszystkie zaraz o plagiaty oskarżyła :P a może widzi? jeśli widzi to pozdrawiam serdecznie!!!
    bardzo ładnie Ci wyszło. prawie identyczne jak oryginał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można albo odwzorować idealnie albo wcale, nie ma opcji inspirowania się tym makijażem ;)

      Usuń
  7. jak dla mnie przesadny, za duzo tego wszystkiego nacapkalas, nie pasuje Ci ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra :O na co dzień to nie, ale do jakiejś sesji jak znalazł i wykonałaś go idealnie. Ogólnie sam makijaż mi się podoba (tak do sesji) poza ustami. Jakoś one takie dziwne ;p Ale w oryginale też jakoś mi do całości nie pasują więc to nic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba najciekawszy makijaż :D Dla mnie Anja Rubik nie ma jakiegoś wyrobionego stylu... Ale cóż, wybrałaś ciekawy makijaż i w dodatku bardzo dobrze go odtworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.