Maybelline Colossal Volum' Express Mascara - recenzja


Mascara ma pojemność 9,2 ml i kosztuje ok. 25zł.

"Żel zawarty w formule maskary Colossal zwiększa objętość, wielopoziomowa szczoteczka dokładnie rozczesuje i nadaje rzęsom pożądany kształt. Żadna inna maskara nie osiągnie takiego efektu - 9 X większa objętość rzęs. Formuła Colossal Volum Express i opatentowana budowa szczoteczki pogrubiają rzęsy bez pozostawiania grudek."


Tusz bardzo lubiłam, ponieważ to był mój pierwszy tusz, który się nie osypywał i zostawał na rzęsach calutki dzień. Daje delikatny efekt, ładnie wydłuża, jednak dużego pogrubienia niestety nie zauważymy. 

Produkt nie skleja rzęs, nie pozostawia grudek, jednak tą szczoteczką nie da się ładne wyczesać rzęs i rzęsy żyją dalej własnym życiem. Mimo że na wyglądają na sklejone, wcale takie nie są, można je łatwo oddzielić, tylko nie jest to trwałe i rzęsy wracają na poprzednią pozycję.

Szczotka jest idealnej wielkości, nie za duża, nie za mała, bardzo łatwo się nią maluje za równo górne rzęsy, jak i dolne.

Tusz zdenkowałam już bardzo dawno temu, a zdjęcia tuszu na rzęsach nie wyszło, dlatego wklejam tutaj zdjęcia makijaży z użyciem tego tuszu, żebyście mniej więcej wiedzieli jak wygląda na rzęsach :)


Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Jeden z moich ulubionych tuszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go nie lubię, z maybelline wolę one by one

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej maskary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że daje bardzo naturalny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo delikatny a ja wolę mocny efekt :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo, wolę jak rzęsy są widoczne, a nie tylko lekko podkreślone.

      Usuń
  7. Jeszcze go nie posiadam, ale mając tyle zapasowych tuszy na stanie, nie dokupuję nowych. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jedną z nielicznych osób, które używają jednego tuszu na raz ;)

      Usuń
  8. miałam kiedyś, ale już do niego nie wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go nie raz i był super, tylko minusem było to, że kilka razy złamałam w nim szczoteczkę.

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.