Podsumowanie Tagu Moja Metamorfoza

Bardzo Wam dziękuję za liczny udział w tym tagu i za pokazanie swoich pięknych twarzyczek bez ani grama makijażu. Nawet nie wiecie jak cieszy mnie fakt, że tak wiele z Was udało się na to przekonać.

Po obejrzeniu tych wszystkich metamorfoz stwierdziłam, że większości wcale makijaż do szczęścia potrzebny nie jest. Jesteśmy przyzwyczajone poprawiać swoją urodę, przyzwyczajamy się do wyglądu z makijażem, przez co potem ciężko nam wyjść na zewnątrz bez niego.

Ja obecnie jestem przyzwyczajona do widoku siebie bez makijażu, ze względu na to, że od stycznia uczę się zaocznie i jestem bezrobotna, więc większość czasu spędzam w domu, bez makijażu na twarzy, robię to tylko wtedy, gdy gdzieś wychodzę lub tworzę makijaż na bloga, jednak robię to niechętnie. Przekonuję się już do siebie bez makijażu, cera też mi się ostatnio odrobinę poprawiła, więc już się tak siebie nie wstydzę ;)

Nie będę dalej przeciągała.

Prezentuję Wam teraz osoby, które zgodziły się na publikację swoich metamorfoz w podsumowaniu.























































Dziękuję Wam bardzo jeszcze raz za udział w tagu :)

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Żaden problem, fajny pomysł miałaś ;) No ja bez mejkapu masakra, z też, ale nie taka duża ahha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza zdecydowanie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to już podsumowanie? Tyle czasu się grzebałam że w końcu nie wzięłam udziału ;( szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam już, ponieważ od dłuższego czasu nikt się nie zgłaszał. Jak uda Ci się namówić jeszcze 10 osób to zrobię kolejną część ;)

      Usuń
  4. fajna zabawa przy tym była :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się ogląda całą galerię!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nooo potwierdzam też, że fajnie tak zobaczyć całą galerię. trochę było wyzwanie się pokazać światu w stanie surowym jednak xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej powala metamorfoza Madame Peacock, z ładnej dziewczyny w piękną kobietę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie, zapomniałam wrzucić linka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ode mnie poleci jeszce filmik za tydzien - dzis wreszcie nakrecilam. Sorry ze tak pozno:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło popatrzeć :) Same ładne buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, zapraszam do siebie, tez zrobilam ten TAG:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :D genialny pomysł... ale ja sama bym się nie odważyła :) chociaż u mnie ponoć różnica przed i po jest tylko w oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre dziewczyny tak piękne są naturalnie, bez makijażu - tylko usmiech je zdobi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A o mnie Pani zapomniała! Tak się starałam z tą niebieską kreską ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś oTAGowana http://femalepleasurelola.blogspot.com/2013/05/tag-moj-pierwszy-post.html

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.