Purple & turquoise

Przedstawiam Wam dzisiaj makijaż w całości wykonany paletką:
 Wibo cienie z jedwabiem i wit. E - nr 53







Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene CC Color Correcting Cream
-Puder bambusowy z jedwabiem - Biochemia Urody
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Róż - Astor Skin Match 002 Peachy Coral
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Avon Eye Shadow Primer
-cienie z jedwabiem - Wibo nr 53
-tusz - Bourjois Beauty' Full Vollume

Brwi:
-Wibo Eyebrow Stylist

Usta:
-błyszczyk - Wibo Lip Sensation nr 1






Cienie do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi sie kolor ust:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny makijaż :) I jakie ładne zdjęcie profilowe hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jak ładnie!Błyszczyk ślicznie się prezentuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dość delikatny efekt. na dzień bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam problem z rozmiarem -mam duży rozmiar. I nieco się zdziwiłam, że taka światowa firma, a rozmiarówkę ma ściśle określoną. Ale na szczęście znalazłam w oryginalnym butiku Nike, byłam w innym sportowych sklepach, to powiedzieli mi jedynie, że mojego rozmiaru nie produkują :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.