Rimmel Salon Pro 317 Hip Hop


Buteleczkę lakieru mieszczącą 12 ml produktu możemy dostać za 20zł.

Ja z pewnością będę czekała na promocję na tę serię, ponieważ jestem w tym lakierze zakochana!


Lakier posiada szeroki, zaokrąglony pędzelek, którym maluje się świetnie i dzięki niemu zdałam sobie sprawę, że umiem malować paznokcie nie najeżdżając na skórki!

Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy lakieru, nie jest to problemem, ponieważ lakier szybko wysycha i nie musimy się martwić o pościelowy wzorek czy teksturę ;)


Kolor bardzo mi się podoba, jest to piękna intensywna czerwień.

Trwałością także mnie rozkochał, ponieważ po 3-4 dniach ścierają się lekko końcówki, a po 6 dniach dalej wygląda dobrze, bez żadnych odprysków ;)

Ze zmywaniem nie ma problemu, jak z niektórymi czerwonymi lakierami i nie barwi on płytki paznokcia.


Teraz zobaczcie jak się prezentuje na moich pazurkach:





Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. To ostatnio jeden z moich ulubionych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na jakąś promocję bo buteleczki mi się spodobały strasznie :D
    A czerwony jest zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest kilka ciekawych kolorów tych lakierów z rimmela, w które zamierzam się zaopatrzyć w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda :)
    i masz bardzo ładne pzanokcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyka :)
    Jest kilka kolorków z tej serii, które wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyczna czerwień, co może być piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zew krwi hehe zapomniałam, że go mam...

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dokładnie po 6 dniach zaczął się ścierać na końcówkach :) Bardzo go polubiłam i zamierzam zapolować na inny odcień na rossmanowej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała kilka kolorów kupić, bo mają przepiękne :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.