Wibo Nail Obsession Gel Like 2 Electric Orange


Buteleczkę lakieru mieszczącą 8,5 ml produktu możemy dostać za niecałe 6 zł.

Lakier wchodzi w skład limitowanej edycji stworzonej przez blogerki, która będzie dostępna do końca lata 2013 roku.


Lakier posiada dosyć wąski pędzelek, jednak bardzo łatwo się nim maluje. 

Konsystencja jest gęsta, lakier nie rozlewa się po skórkach.

Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy lakieru, pierwsza warstwa schnie w ekspresowym czasie, drugiej warstwie trzeba dać trochę czasu, jednak nie jest to uciążliwe.


Kolor jest cudowny, żywa pomarańcz z mnóstwem złotych drobinek.

Trwałością nie grzeszy, po 3 dniach starte są końcówki, po 4-5 dniach trzeba go już zmyć

Ze zmywaniem dużego problemu nie ma, nie trzeba się mocno namęczyć, żeby go zmyć.



Teraz zobaczcie jak się prezentuje na moich pazurkach:







Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Te drobinki fajnie komponują się z kolorem tego lakieru. Jakoś nigdy nie podobają mi się drobinki w lakierach ale w tym przypadku to połączanie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych lakier drobinki bardzo pasują, tak jak tutaj i np. w miętowym lakierze z tej serii :)

      Usuń
  2. Cudny odcień pomarańczy! ;D Szkoda,że jestem aktualnie totalnie spłukana :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda, ale pomarańczowego koloru nie do końca lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny :) Szkoda, że u mnie Wibo trzyma się słabiutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat większość lakierów trzyma się mniej więcej tak samo :)

      Usuń
  6. podoba mi się, ale u siebie nie przepadam za pomarańczą

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi, jeszcze go nie przetestowałam.:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.