Bandi Hydro Care Serum Intensywnie Nawilżające - recenzja


Serum zamknięte jest w białym plastikowym opakowaniu (lekko przezroczystym) z pompką typu airless mieszczącym 30 ml produktu. Jego cena wynosi ok. 50 zł.

"Serum intensywnie nawilżające z aktywatorem młodego kolagenu przeznaczone do każdego rodzaju cery, a szczególnie suchej i odwodnionej. Dzięki zawartości aktywnych składników nawilżających takich jak fucogel oraz zamknięte w liposomach mikrokolagen, witamina C i rutyna, intensywnie nawilża skórę w głębokich warstwach. Po użyciu serum, skóra jest gładka, miękka i elastyczna, a zmarszczki powstałe na skutek odwodnienia wyraźnie spłycone. Serum można bezpiecznie stosować również na okolice oczu - zmniejsza widoczność cieni pod oczami i maskuje oznaki zmęczenia.
Rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu nanosimy preparat, po wchłonięciu wmasowujemy krem(!)"


Używając serum intensywnie nawilżającego mamy nadzieję, że rzeczywiście naszą skórę bardzo dobrze nawilży, przynajmniej ja taką miałam. Jednak serum przyniosło mi przeciwny efekt.

Serum używałam ok. 1,5 tygodnia i nie mam zamiaru go więcej na skórę nakładać.

Przy pierwszych dniach wszystko było w porządku, nie było żadnych zmian na lepsze, ani zmian na gorsze. Jednak potem wszystko zaczęło się sypać. Moja skóra była mocno przesuszona, piekła przy dotyku i przy nakładaniu kremu i nieustannie była zaczerwieniona. Stworzyła się lekka skorupa i skóra była szorstka w dotyku.


Jakby jeszcze tego było mało serum także mnie mocno zapchało. I o ile po odstawieniu po kilku dniach udało mi się nawilżyć dobrze skórę (dzięki rybkom Dermogal A+E) to długi czas chodziłam z mnóstwem ropnych krostek na twarzy, które nie chciały schodzić.

Serum jest bardzo rzadkie, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania w skórę, na której zostawia lekko lepką warstwę, której nie czuć po nałożeniu kremu.



Skład:


Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. A jaki krem nakładałaś na serum? Moze to coś z kremem nie tak. Ja jeszcze go nie otworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kremem nic nie jest nie tak, bo od dłuższego czasu go samego używałam i nic się nie działo, dopiero jak te serum nakładałam.
      I krem też z Bandi ;)

      Usuń
  2. pomijając fakt, że Twojej skórze zaszkodziło...co go generalnie skreśla, ale po cholerę kupować na 50zł serum na które trzeba jeszcze nakładać krem? beeeez sensu dla mnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każde serum powinno się nakładać krem. :)

      Usuń
    2. ok :P w takim razie ja wolę sam dobry krem ;)

      Usuń
  3. Kurcze nie spodziewałabym się że Bandi zrobi Ci taką krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, szkoda, że się nie sprawdziło..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kosmetykami tej marki średnio się lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, zapowiadało się okej, będę wpadać, masz bardzo fajny blog, zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie trafiło się serum z serii eco i bardzo je lubię. Oprócz tego, że jest mało wydajne to spodobało mi się. Może szału nie ma i nie kupię go, ale na szczęście krzywdy nie było.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja się boję..nie wiem jak zareaguje moja skóra...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj może na części twarzy najpierw albo na szyję, przez kilka dni, jak będzie w porządku to stosuj na całą :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.