Czerwcowa aktualizacja włosów

Post miał pojawić się w sobotę, jednak po nocnym maratonie byłam na tyle zmęczona, że moja drzemka trwała od wieczora do rana ;)






     
Codziennie szampon Babydream.

     
Alterra maska nawilżająca granat & aloes jako odżywka.

     
Pilomax Maska regeneracja krok 2, która lądowała na moich włosach bardzo często.

     
Resztki olejku do ciała Orientany trawa cytrynowa z imbirem użyłam na dwa olejowania, potem już nic.

     
brak


           
             


          


                 Oyster Cosmetics Cherastille Frizz kryształ jedwabiu




           







Włosy standardowo 1 cm dłuższe, obecna długość długość to obecnie 37 cm.

W ciągu miesiąca nie poddawałam ich żadnym zabiegom rozjaśniającym/farbującym.

Włosy zaczęły mi trochę wypadać, dlatego kupiłam wcierkę, którą będę w najbliższym czasie stosować :)

Zauważyłam, że mam suche końcówki, ale do fryzjera na razie jeszcze pójść nie mogę, ponieważ wyszłabym od niego bez włosów, dlatego szukam teraz czegoś co mi pomoże je wygładzić :)





Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. achh przez Ciebie mi się nowy kolorek włosów marzy :D cudny masz teraz! ale nie, wytrwam przy moim rudym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :)
      mi to się rudy już znudził i stąd te zmiany :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię tę maskę do włosów z Alterry.
    I stosuję ją bardzo regularnie.
    Zresztą, cała ta seria świetnie służy moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włoski. Kiedy będzie recenzja podkładu revlona? Nie mogę się jej doczekać! :***
    Dodaj jakiś post o twoich trikach makijażowych. Co robisz, że masz tak świetnie napigmentowane wręcz niektóre neonowe cienie? Mam cienie czy paletki takie jak ty niektóre ale u mnie na oczkach takiego efektu nie ma :<

    POZDRAWIAM CIEPŁO! :)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam podkładu Revlona ;)
      Na powieki nakładam bazę, a potem cielisty cień, dopiero wtedy nakładam inne cienie. Przy neonowych makijażach najpierw wchodzi w grę kredka NYX Jumbo Milk, świetnie podbija kolory każdych cieni.
      Nie wiem czy znam tyle trików, żeby uzbierać na cały post, ale pomyślę o tym :)

      Usuń
  4. Masz ładnie zadbany ten blond, żadne tam sianko, tylko mam wrażenie, że Twoje włosy są megamiłe w dotyku, nawilżone, takie mięsiste. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.