Instagram Mix - Maj


Majóóóówka!

Harper's Baazar w autobusie | Mrągowo (jezioro Czos w tle) | 14 kilometrowy spacer na działkę pokonany w 3 h | Działeczka


Ognicho!


Majówka to idealna pora na kąpiel w lodowatym jeziorze!

Ja co prawda kąpałam się w majówkę w tamtym roku, tylko akurat wtedy dłuższy czas trwały upały.


Jezioro Krzywe | Moczyłam jedynie stopy | Scrabble i moje niesamowite szczęście do literek | Podróż powrotna


Kiełbaska z ogniska | Karkówka z grilla | Wegetariańska pizza | Natka z jabłkiem i bananem (ostatnio mój codzienny napój)


Urodzinowy pokaz Eclair Cosmetics

Pokaz paznokci | Przedłużanie rzęs 2:1 rzęsami z norki syberyjskiej | Słiit focia w windzie z Kariną | Babeczki


Paczuska od KKCenterhk | Wygrany pędzel Sigmy F82 Round Kabuki | Zestaw kosmetyków FA | Zrobiłam porządki w lakierach i tyle poszło do śmieci


Warsztaty "Zapachowy Savoir-Vivre" w Mon Credo | Korektor, eyeliner i cień w kremie kupiony na promocji w Rossmanie | Cudowny piasek od Lovely


Co myślicie, żebym dodawała zbiór Instagramowych zdjęć co tydzień (w niedzielę wieczorem), żebyście byli bardziej na bieżąco?

Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Jestem za cotygodniowym podsumowaniem zdjęciowym ;) A w ogóle ten shake z pietruszką wygląda tak apetycznie, że w końcu muszę go spróbować! Tylko do tego przydałby mi się wyciskarka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może tak zacznę robić od tego tygodnia ;)
      ja robię w takim blenderze z kielichem, ale dużo osób robi po prostu z tego sok :)

      Usuń
  2. A chcesz sie pozbyc tej mgielki?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł, tym bardziej iż sama jestem wielką fanką instagram !
    Niestety mój telefonik ucierpiał i nie mam do niego dostepu od dobrych 2 tyg wciaz czekam na powrót z naprawy :(
    Pozdrawiam i życze miłej nocki - Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te kosmetyki z Fa mnie zainteresowaly:)
    Zapraszam do mnie na wpis ,,Praca, w której przeżyłam koszmar".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia :)
    Żel Fa też kupiłam, spodobał mi się zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;) Jak miło popatrzeć ;)
    Miłego dzionka

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.