Instagram mix of the week #1

Wpadłam ostatnio na pomysł, żeby zrzucać zdjęcia z Instagrama na blogu z każdego tygodnia i dwie osoby ten pomysł poparły, także od dzisiaj w każdą niedzielę będzie pojawiał się taki post, żebyście byli bardziej na bieżąco :)

Ze względu na to, że dopiero teraz wpadłam na ten pomysł, to w dzisiejszym poście zdjęcia od początku czerwca do dzisiaj :)

Zastanawiam się jeszcze w jakiej formie dodawać te zdjęcia, układać je według kolejności, w jakiej je dodałam czy zbierać je tematycznie czy randomowo, dajcie mi znać :)



Gotowałam wegetariańskie spaghetti z cieciorką | Zupę-krem z brokuł | I robiłam, robię i będę robić (dopóki sezon na truskawki trwa) pyszne koktajle z truskawek, bananów i jogurtu


Nowości u mnie

Różoffy Tangle Teezer i moje życie stało się o wiele lepsze | Kominek i woski Yankee Candle - w końcu! Wiśniami jestem zachwycona, pachnie w całym domu | Sigmowe nowości, które Wam już pokazywałam w haulu


Piasek od Lovely | Sezon na czereśnie rozpoczęty! | Widok Warszawy z 12. piętra, czyli co robić na warsztatach jak nie zdjęcia na Instagram ;) | Enemef z Goslingiem - pod żadnym pozorem nie oglądajcie filmu 'Tylko Bóg wybacza', szkoda czasu, gorszego filmu jeszcze nie oglądałam

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. I ja rozpoczęłam w miniony tygodniu sezon czereśniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiłam się na TT mimo, że nie czeszę włosów :P A koktajl jest pyyyycha sama ostatnio ciągle sobie taki serwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TT mam już prawie pół roku i nie wiem jak wcześniej bez niego funkcjonowałam :D ten nowy film strasznie mnie kusił, ale już się nasłuchałam co to za gniot :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.