Lovely Baltic Sand Nr 1


Buteleczkę lakieru mieszczącą 8 ml produktu możemy dostać za niecałe 9 zł.

Lakier posiada piaskową formułę. Po wyschnięciu powierzchnia jest chropowata, jednak gładka i nie zaciągająca ubrań.


Lakier posiada średniej wielkości pędzelek, którym łatwo się maluje

Konsystencja jest gęsta, lakier nie rozlewa się po skórkach.

Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy lakieru, które schną w ekspresowym tempie.


Kolor jest cudowny, w buteleczce nie przykuwa uwagi, jednak po pomalowaniu paznokci nie da się odciągnąć wzroku. Jest to czerwień wpadająca w pomarańcz z mnóstwem złotych drobinek.

Po 3 dniach są lekko starte końcówki, po 4 końcówki są już bardziej widoczne i trzeba ten lakier zmyć.

Zmywanie nie jest męczące, zmywa się dużo łatwiej niż brokatowe lakiery.



Teraz zobaczcie jak się prezentuje na moich pazurkach:





Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. Nie dane mi było dopaść te piaski...wszystko było już przebrane :/
    Wygląda pięknie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko?
      Ja nie wiedziałam, że są już w sprzedaży, a tu mi piszesz, że wyprzedane ;)

      Usuń
    2. Tylko jeden został taki turkus, a są jeszcze kawiorki tzn były bo też przebrane i same zielone zostały :/

      Usuń
    3. Będzie jak z blogerskimi, pierwsze zachwyty miną i będą stać całe szafy :D

      Usuń
    4. To ładnie!
      No na pewno ;)

      Usuń
  2. bardzo ładny :) Ale mam podobny z P2 więc na ten się nie skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie z P2 chciałam kupować, ale już nie muszę ;)

      Usuń
  3. Ja znalazłam tylko 1 sztukę zółtego dziś w rossie i sobie odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie to drobinki strasznie odrzucają;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier ciekawie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest śliczny, ale im większy szał na piaski, tym... bardziej mi przechodzi chyba... :>

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękny kształt paznokci! Lakier na nich bardzo mi się podoba, sama ostatnio zaczynam szukać jakiegoś łądnego piaskowego ;d obawiałam się jedynie zmywania, ale skoro nie jest tak źle ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3
      zmywanie jest ok, naprawdę :)

      Usuń
  8. Ten nawet nie jest zły, ale wolę piaski z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie jestem przekonana do piasków, swoja drogą nei wiedziałam że lovely ma je w swojej ofercie

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak ten jeden z Golden Rose :D Piękne masz paznokcie i zdjęcia, mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.