Lovely Baltic Sand Nr 2


Buteleczkę lakieru mieszczącą 8 ml produktu możemy dostać za niecałe 9 zł.

Lakier posiada piaskową formułę. Po wyschnięciu powierzchnia jest chropowata, jednak gładka i nie zaciągająca ubrań.


Lakier posiada średniej wielkości pędzelek, którym łatwo się maluje

Konsystencja jest dosyć rzadka, trzeba nabierać małą ilość, żeby nie rozlewał się po skórkach.

Do pełnego krycia potrzebne są 3 warstwy lakieru, które schną średnio, szczególnie trzecia warstwa.


Kolor na początku nie spodobał mi się w ogóle, ani w buteleczce, ani na próbniku i zdjęciach innych dziewczyn, jednak po pomalowaniu paznokci przekonałam się do tego koloru i zaczął mi się podobać. Kolor będzie idealny na lato.

Trwałość gorsza od pozostałych lakierów z tej serii, po 2 dniach miałam już starte końcówki, a po 3 dniach były już tak widoczne, że musiałam już zmyć lakier.

Zmywanie nie jest męczące, dlatego możemy sobie pozwolić na malowanie paznokci co dwa dni ;)



Teraz zobaczcie jak się prezentuje na moich pazurkach:





Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. Świetny jest, chyba najlepszy :) Muszę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem jest nr3 z piasków od Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lekki opór przed lakierami piaskowymi, ale ten kolor wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, ale piaskowa żółć jest piękna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje revlona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam podkładu Revlona, jeszcze nie kupiłam, planuję, ale dopiero za jakiś czas ;)

      Usuń
  6. Kiedy będzie recenzja revlona? Nie wiem czy go kupować czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. bombkowy to bardziej numerek 3, mi się bardzo ze świętami kojarzy ;)

      Usuń
  8. podobają mi się te piaski :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.