Max Factor Second Skin Foundation - recenzja



Podkład znajduje się w szklanym, przezroczystym opakowaniu z pompką mieszczącym 30 ml produktu. Jego cena wynosi ok. 60 zł.

"Nowy podkład dający wygląd i poczucie drugiej skóry. Zawiera unikatowe pigmenty, które idealnie synchronizują się ze skórą, doskonale wtapiając się w nią. Efekt: naturalnie i perfekcyjnie wyglądająca cera."


Podkład posiada lekkie krycie, nie radzi sobie z zaczerwienieniami na mojej twarzy oraz różne niespodzianki są pod nim nadal widoczne.

Konsystencja jest w sam raz, jednak dobre nałożenie podkładu graniczy z cudem, czy palcami czy pędzlem. Pozostawia po sobie smugi i wygląda nienaturalnie. Plusem jest fakt, że nie podkreśla suchych skórek.


Trwałość jest bardzo słaba, z mojej tłustej strefy T znika w mgnieniu oka, jak z resztą z całej twarzy i robi to, niestety, nierównomiernie.

Kolor jest dosyć jasny i podkład zawiera różowe tony, jednak na skórze się dopasowuje. Najgorszym minusem tego podkładu jest to, że ciemnieje on na twarzy, a granice podkładu trzeba bardzo dobrze rozcierać, ponieważ na granicach ciemnieje jeszcze bardziej i się odcina.


Podkładu nie polecam nikomu, nie warto go wypróbowywać, szczególnie za taką cenę.


Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Smugi i ciemnienie - nie lubię. Z tego co pamiętam, to miałam kiedyś próbkę tego podkładu i od razu też nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm a myślałam , że MAx Factor ma dobre podkłady ale wiaodmo w kazdej marce sa lepsze i gorzsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć - bo miałam już Lasting Performance, Colour Adapt i Xperience, ale byłam z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze sie nei sprawdzil. Drogerie tak jak perfumerie powinny oferowac probki drozszych podkladow - wtedy nie byloby takich problemow :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę się go wystrzegać hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czemu revlona nie dalas jeszcze a mf tak? Juz bardzo dawno temu zapowiadalas revlona i wciaz go nie ma. Ile jeszcze musimy czekac?

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.