Sigma Beauty Haul [dużo zdjęć]

Wszystkie osoby śledzące mnie na Instagramie wiedzą, że niedawno przyszła do mnie paleta od Sigmy, dzisiaj przyszło moje zamówienie i ze względu na to, że trochę się tego uzbierało, zdecydowałam się na oddzielny post :)


Paletę Sigma Paris Makeup Palette dostałam w prezencie niespodziance od Sigmy i aż łza zakręciła mi się w oku kiedy ją zobaczyłam. Ogromnym plusem palety jest obecność dwóch pędzelków - E55 Eye Shading i F40 Large Angled Contour, jednak to róże i cienie cieszą mnie najbardziej :)




Paleta powstała przy współpracy Sigmy razem z  7 znananymi youtuberami, którzy podczas wizyty w Paryżu inspirowali się do stworzenia palety.

Do palety dołączona jest mała książeczka, w której znajdziemy opisy czym się kierowali przy wyborach cieni do palety.





W skład


W skład palety wchodzą - 8 cieni, 2 róże, rozświetlacz oraz dwa pędzelki.









Od lewej: Eiffel, Seine, Louvre, Orsay


Od lewej: Elysées, Notre Dame, Triomphe, Versailles


Od lewej: Rouge, Pêche, Lumière


Sigma F40 Large Angled Contour


Sigma E55 Eye Shading



Sigma Eyes Kit




Sigma E30 Pencil



Sigma E55 Eye Shading



Sigma E40 Tapered Blending



Sigma E60 Large Shader



Sigma E70 Medium Angled Shader



Sigma E65 Small Angle



Sigma E05 Eyeliner


Trzy oddzielne pędzle


E20 Short Shader



Sigma E45 Small Tapered Blending



Sigma E25 Blending



Prezent do zamówienia - Sigma E05 Eyeliner





Jeśli będziecie robić zamówienie w czerwcu możecie skorzystać z kodu rabatowego "SUM2013", który obniży wartość zamówienia o 10%.


Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Cacko ta paletka! A pędzelki - o raju ;D No to teraz zmaluj coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się uda to jutro jakiś makijaż się pojawi :)

      Usuń
    2. :) Użyj proszę tej czerni z drobinkami, bosko wygląda! :D

      Usuń
    3. Chciałam coś delikatniejszego na początek zrobić, ale mogę jej użyć :)

      Usuń
    4. Właśnie! Czerń też jest zabójcza! :)

      Usuń
  2. Jakie cudaaaaa - zazdroszczę ogromnie :) Też takie śliczności chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten pędzel E25, tylko w mini rozmiarze i osobny cień Seine :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No paleta zwaliła mnie z nóg! Przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle wyglądają bardzo korzystnie. Co do palety Cienie i róże wyglądają super, ale nie wiem czemu drażnią mnie tego typu palety za duży design a małe produkty w środku. Nie lubię czegoś takiego wolę proste i nie nachalne kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten pędzelek "podróżny" do eyelinera E05, chociaż wydaje się gruby jest bardzo precyzyjny i bardzo wygodnie maluje się nim kreski :) - będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten zestaw pędzelków, ale paleta wygląda jeszcze lepiej! Zwłaszcza cień Notre Dame! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe zakupy cudowne :) Bardzo podoba mi się stopień napigmentowania tych cieni, zwłaszcza ciemnych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mom please... Paletka jest piękna wizualnie, normalnie dzieło sztuki - inna, niż standardowe czarne. Na dodatek ma cudowną zawartość, a te pędzle to bym Ci pokradła. Czekam na jej szerszą prezentację w boju, tzn. w makijażach!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.