ULUBIEŃCY: MAJ

W tym miesiącu uzbierało mi się trochę ulubieńców, ze względu na wiele nowości, które zaczęłam testować :)


Pędzel Sigma F82 Round Kabuki - mój drugi pędzel Sigmy. Bardzo fajnie nakłada podkład, nie tworzy smug, ale jest bardziej zbity niż F80, przez co jest mniej delikatny.

Lumene CC Color Correcting Cream - lekki podkład, idealny na obecną i przyszłą pogodę, który dosyć dobrze kryje.

Cienie znacie z recenzji porównawczej, Astora pokochałam w makijażach dziennych, a L'Oreala w wieczorowych.


Essie We Can Do It Pink! - kolor pokochałam od pierwszego wejrzenia i od jakiś dwóch miesięcy noszę go na paznokciach u stóp, jedynie raz zmieniłam na róż, ale potem szybko zmyłam i pomalowałam znowu nim. I o ile malowanie nim jest tragiczne to trwałością i pięknym kolorem mnie oślepia.

Rimmel Salon Pro 317 Hip Hop - klasyczny czerwony lakier, o dużej trwałości. Pisałam już o nim tutaj.

Lovely Gloss Like Gel 332 - przepiękny lakier, na który nie mogłam się napatrzeć i nie mogłam się przestać zachwycać. Trwałość rewelacyjna!


Oyster Cosmetics Cherastille Frizz Kryształ Jedwabiu - mój numer jeden w zabezpieczaniu końcówek

Pilomax Regeneracja krok 2 włosy jasne - na obecną chwilę moja ulubiona maska, idealnie radzi sobie z moimi włosami, które są niesamowicie gładkie po jej użyciu. Dodatkowo małe opakowanie nie przeraża, że nigdy maski nie zużyjemy.

Iwostin Hydratia Fizjologiczny krem z ceranmidami - bardzo dobrze nawilżający balsam o ładnym i delikatnym zapachu.

GAL Dermogal A+E - must have przy mocno wysuszonej i odwodnionej skórze oraz w przypadku uczuleń, bardzo mocno nawilżają skórę i pachną fistaszkami.

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Te CC kremy mnei fascynuja:) Czekam na kremy ZZ:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie złowić gdzieś te rybki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również lubię rybki GAL :)
    śliczny jest ten Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego podkładu z lumene stosuje bardziej jako bazy w roli podkładu średnio mi się sprawdza.

    Ah ten HIP HOP xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie kremikiem Lumene :D

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.