Czerwcowe denko


Żel pod prysznic Fa Sensual & Oil - bardzo fajny żel, dobrze się pieni i bardzo ładnie pachnie, na pewno będę do niego wracać.

Fizjologiczny balsam z ceramidami Iwostin Hydratia - dobry nawilżacz o delikatnym zapachu. Z opakowania możemy wycisnąć wszystko, ponieważ po przecięciu zobaczyłam, że tam już nic nie ma.

Farba do włosów Schwarzkopf Color Mask w kolorze 1000 jasny naturalny blond - użyłam jej do rozjaśnienia odrostów i nałożyłam też na chwilę na całe włosy, sprawdziła się bardzo dobrze, daje naturalny, złoty odcień blondu i całkiem prawdopodobne, że będę kupowała stale tę farbę.

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Hahahhaa mega dno :D Mam ochotę na tyle żeli pod prysznic, a ja mam zapasu na kilka miesięcy... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ten żel, ale czeka na swoja kolej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromniutkie denko ;)Balsam nawilżający jest u mnie zawsze obiektem pożądania, chociaż półka w łazience ugina się pod ciężarem balsamów i maseł, więc nieprędko będę miała okazję wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy zdziwieni a moje też by tak wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje denko jest jeszce mniejsze - nieistnieje:P Takze gratki mimo wszytko

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.