Czerwcowy Haul

W tym miesiącu pokazywałam Wam już haul z pędzelkami i paletą z Sigmy tutaj, dzisiaj czas na resztę rzeczy :)


Zamówienie z Minti Shop, które zrobiłam w maju, ale zapomniałam pokazać go w majowym haulu, dlatego jest w tym.

Technic Gel Eyeliner w kolorze Electric Blue oraz szminka Barry M w kolorze 151 Sunset


Różowiutka szczotka Tangle Teezer zamówiona w okazyjnej promocji w Minti Shop


Zamówienie z Avonu

Szminki Color Riche w kolorach Instant Mocha oraz Carnation i wysuwany pędzelek do ust.


Podkład Dermacol w kolorze 209


Nowość od Bourjois, czyli szminka w kredce Color Boost w kolorze 03 Orange Punch


Nivea Lip Butter Caramel Cream


Paczuszka od Cleanic


Niekosmetyczny zakup, ale musiałam się pochwalić, że woskomania dopadła także i mnie ;)

Kominek z Carrefoura i woski Yankee Candle Mango Peach Salsa oraz Black Cherry.



Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Ja też kupiłam TT, ale w wersji kompaktowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekała na recenzję pomadki w kredce Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kominek, szkoda że brak u mnie Carrefoura ;/ od dłuższego czasu szukam jakiegoś prostego kominka i nie mogę trafić

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.