Green Pharmacy Delikatny żel do mycia twarzy do skóry suchej i wrażliwej - recenzja


Żel zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z pompką mieszczący 270 ml produktu. Jego cena wynosi ok. 8 zł.

"Delikatny myjący żel z aloesem i proteinami pszenicy został stworzony na bazie delikatnych, powierzchniowo - aktywnych składników oraz wody o najwyższym stopniu czystości, dzięki czemu nie ściąga i nie wysusza skóry. Delikatnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia nie naruszając naturalnej ochronnej bariery skóry. Ekstrakt świeżych liści aloesu nawilża i tonizuje skórę a d - pantenol z alantoiną wielokrotnie wzmacniają jego działanie. Żel wspaniale oczyszcza skórę twarzy pozostawiając uczucie czystości i komfortu, nadaje twarzy świeży, młodzieńczy wygląd."


Bardzo polubiłam się z tym żelem, mimo że wszystko co dobre szybko się kończy.

Konsystencja jest dosyć rzadka, żel jest delikatny jednocześnie dobrze oczyszcza i odświeża skórę. Tak jak producent obiecuje żel daje skórze poczucie komfortu, nie wysusza jej, ani nie ściąga.

Dobrze sobie radzi także ze zmywaniem makijażu.

Dobrze się pieni i ma bardzo ładny, aloesowy zapach, który mojej mamie akurat nie przypadł do gustu, a mi się podobał.


Obecnie mam wersję z zieloną herbatą i tak samo mi się podoba.

Wydajność mogłaby być większa, jednak ze względu na cenę oraz działanie na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz ;)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. mam drugie opakowanie i zapach bardzo mnie już denerwuje :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) Na dodatek z pompką :) Ja używam żelu micelarnego z Biedronki teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się własnie nad tymi żelami zastanawiałam...
    Wygląda ciekawie :D jeszcze niska cena - może w przyszłości po niego sięgnę

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.