Lovely Gloss Like Gel nr 332


Buteleczkę lakieru mieszczącą 8 ml produktu możemy dostać za ok. 6 zł.


W kolorze jestem zakochana. Jest to mój pierwszy niebieski lakier i bardzo mi się spodobał, szczególnie teraz w okresie letnim.

Lakier jest metaliczny, widoczne są lekko pociągnięcia pędzelkiem, jednak nie przeszkadza mi to.

Formuła lakieru miała być ponoć żelowa, jednak nie ma różnicy między klasyczną wersją.

Pędzelek jest w miarę szeroki, bardzo łatwo się nim maluje, a lakier nie rozlewa się po bokach. Kryje przy dwóch warstwach.

Trwałość 3-4 dni co bardzo mi się podoba. Ze zmywaniem nie ma problemu.


Na paznokciach prezentuje się następująco:






Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Oglądając pierwsze zdjęcie byłam zauroczona, jak ujrzałam na kolejnych minimalne drobinki mój entuzjazm znikł, na paznokietkach ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie lubie takiego wykonczenia, ale kolor sam w sobie ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. ech mam go ale zawiodłam się na kryciu, ja mogę i 4 warstwy kłaść o ile wysychają przyzwoicie a tu ani nie schną ani nie kryją :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie akurat ta seria bardzo ładnie kryje (oprócz opalizującego fioletu)

      Usuń
  4. Niestety nie mój typ lakieru :(

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.