Pędzle Ecotools & Elite - recenzja

Pędzelki są ekologiczne, wykonane ze sztucznego włosia, których rączki są bambusowe. Ich cena to ok. 30zł.

Są to bardzo porządnie wykonane pędzle w przyzwoitej cenie oraz bardzo dobrej dostępności. Warto w nie zainwestować, żeby mieć dobre pędzle na lata.

Pędzel do różu Elite oraz pędzel do pudru Ecotools to pierwsze pędzelki jakie kupiłam. Już prawie dwa lata temu. Reszta pędzli trochę krócej jest w mojej kolekcji, jednak już ponad rok.

Włosie z żadnego pędzla nie wypada, łatwo się myje i nie traci kształtu. Jest tak samo niesamowicie gładkie w dotyku jak było od razu po zakupie.


Elite pędzel do różu - mój ulubieniec do nakładania mocno napigmentowanych róży oraz do konturowania. Łatwo się nim operuje i jest bardzo precyzyjny.



Ecotools Blush Brush pędzel do różu - bardzo dobry pędzel, jednak sprawdził się u mnie tylko z różami o mniejszej pigmentacji. Nie należy do najbardziej precyzyjnych pędzli, dlatego przy nakładaniu mocniejszych różu można niestety przesadzić, a róż może znaleźć się w nieodpowiednim miejscu. Pędzel nadaje się dobrze do konturowania, jednak ja jestem przyzwyczajona do skośnych pędzelków.



Ecotools Powder Brush pędzel do pudru - idealny pędzel do pudru, jego wielkość jest bardzo dobrze dobrana.



Ecotools Buffing Brush pędzel do wykończenia makijażu - jest to bardzo wszechstronny pędzel flat top. Na początku nakładałam nim podkład płynny i bardzo go lubiłam, ładnie rozciera podkład i nie wchłania go zbyt dużo. Zmieniłam go jednak na lepszy model (Sigmę F80) i wtedy szukałam dla niego innego zastosowania. Używam go teraz do pudru metodą "wklepywania", żeby strefa T przez dłuższy czas była matowa oraz do nakładania podkładu mineralnego. Z podkładem mineralnym świetnie sobie radzi dając bardzo fajne krycie, ładnie można go rozetrzeć. Jego włosie jest bardzo zbite, przez co mycie jest trochę trudniejsze, jednak nie jest to wielki problem.


Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Hmm , skoro wydają się być tak dobre , to chyba sobie taki zakupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych pędzli, u mnie dobrze się sprawdzają pędzle do pudru i różu z Essence :) A ostatnio polubiłam pędzel do różu i skośny do konturowania z limitowanego zestawu małych pędzli Ecotools.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm muszę skuszę się na ten flat top z Ecotools

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam pedzel z Elite do pudru i bardzo się na nim Zawiodlam, był to jeden z moich pierwszych pędzli. Po kilku miesiącach skuwka się oderwala od trzonka. Teraz na szczęście mam pedzle Hakuro od ponad roku i nic się złego z nimi nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiłaś akurat na felerny egzemplarz, mój ma dwa lata i ma się bardzo dobrze, a wcale na niego nie uważam przy myciu i już kilka razy zalałam skówkę ;)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.