Tag: Moja makijażowa historia

Niedawno Ewa z Red Lipstick Monster zrobiła ten tag i stwierdziłam, że fajnie będzie też coś dodać od siebie :)

 1. W jakim byłaś wieku gdy zaczęłaś się malować?
Na co dzień zaczęłam się malować 1,5 roku temu, w wieku 17 lat. Kilka lat wcześniej pojawiały się okazyjne makijaże w święta ;)

 2. Jak to się stało, że zainteresowałaś się makijażem?
Już od dziecka ciągnęło mnie do cieni i malowania się, tak już mi zostało.

3. Jakie są niektóre z Twoich ulubionych marek?
Bardzo lubię Inglot, Bourjois, Sleek oraz Lumene.

 4. Co znaczy dla Ciebie makijaż?
Zabawę kolorami, nieograniczone możliwości.

5. Jeśli mogłabyś nałożyć na twarz tylko i wyłącznie 4 produkty, to jakie by to były?
Podkład, puder, tusz do rzęs i róż, czyli zestaw jaki noszę na co dzień, kiedy nie chce mi się lub nie mam czasu się bawić z czymś więcej.

 6. Co najbardziej lubisz w makijażu?
Możliwość zmiany wyglądu oraz dodanie pewności siebie.

 7. Co myślisz o tanich i drogich kosmetykach?
Cena nigdy nie gra roli pod względem jakości produktów, każda firma ma swoje lepsze i gorsze produkty, niezależnie od ich ceny.

 8. Jaką radę dałabyś początkującym?
Zaczynać powoli, nie przesadzać, żeby swoją urodę poprawiać makijażem. No i ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć :)

 9. Jakiego makijażowego trendu nigdy nie rozumiałaś ?
Myślę, że makijaż powinien być dobierany indywidualnie, a nie z góry narzucony trendami.

 10. Co myślisz o makijażowej społeczności na YT?
YT to ogromna kopalnia wiedzy, można znaleźć mnóstwo utalentowanych osób, wiele się od nich nauczyć oraz czerpać inspirację. W obecnej chwili nie trzeba skończyć żadnej szkoły czy kursu, żeby umieć malować, wszystkiego można się właśnie za pośrednictwem yt nauczyć od innych osób, trzeba mieć tylko czas i chęć.


Taguję wszystkie blogowe koleżanki, które mają ochotę wykonać ten tag :)

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ciekawe:)
    Chyba też się skusze na ten TAG, co do ostatniego pytania to zgadzam się z Tobą, bo sama korzystam i się uczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam się malować sporo po dwudziestce :) I wciąż mam sporo do nauczenia...

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.