ULUBIEŃCY: CZERWIEC


Sigma Paris Makeup Palette - na razie zdążyłam używać tylko połowy kolorów cieni, które używałam do makijaży dziennych (Elysées, Notre Dame, Triomphe, Versailles) i jestem zachwycona ich trwałością i oczywiście samymi kolorami, szczególnie moje serce skradł Triomphe. Róże są jedne z najlepszych jakie używałam, a rozświetlacz idealnie nadaje się na co dzień, daje ładny efekt rozświetlenia, ale nic nie przesadzonego.

Szminka Avon Color Riche Matte Crimson - piękna burgundowa szminka, którą Wam pokazywałam w ostatnim makijażu. Kolor jest niesamowity, trwałość też bardzo w porządku, jedynie z nakładaniem jest gorzej, ponieważ szminka jest trochę tępa przy aplikacji, dlatego trzeba używać pędzelka.

Piaskowe lakiery Lovely Baltic Sand - na moich paznokciach pojawiały i będą pojawiać się ciągle, najbardziej przemawia do mnie duet czerwonego i żółtego, gdzie żółtym maluję paznokcie na palcu środkowym i serdecznym. Uwielbiam je za to jak się mienią, szczególnie w słońcu i za to, że szybciutko wysychają.

Woski Yankee Candle - moja nowa miłość, pachną w całym domu, szczególnie Black Cherry, który jest niesamowicie intensywny.

Nivea Lip Butter Caramel Cream - najlepszy produkt do pielęgnacji ust EVER! Nie zamienię na żaden inny, idealnie nawilża usta i przepięknie pachnie!

Szczotka Tangle Teezer - koniec z problemami z rozczesaniem włosów, ta szczotka po nich sunie jak po masełku.


Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Woski i ja bardzo lubię resty niestety nei znam

    OdpowiedzUsuń
  2. ta szczotka musi być na prawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię to masełko Nivea :)
    Piasków z Lovely jeszcze nie mam, ale muszę się skusić na żółtka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrzydliwie Ci zazdroszczę tej palety <3

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię YC i ciągle palę w kominku :)
    nie mam jeszcze żadnych piasków, ale zmierzam się do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łapie zazdrocha na punkcie paletki... Oj, łapie i nie masz pojęcia, jak bardzo! :D Natomiast szmineczkę mam i ja, ten sam kolorek - zresztą mam pełno szminek AVON - i w moim odczuciu nie jest tępa. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piaski Lovely rzeczywiście są świetne! Mam zamiar się zaopatrzyć w któryś kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piaski też bardzo polubiłam, masełko Nivea tak, tak jest świetne!:)Chcę paletkę, zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.