Violet Smokey with Gray

Przedstawiam Wam makijaż wykonany cieniami Cuicu, które otrzymałam od KKCentrerhk. Ich recenzja pojawi się w tym tygodniu :)






Użyte kosmetyki:

Twarz:
-Podkład - Lumene CC Color Correcting Cream
-Korektor - Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer
-Puder - Bourjois Eclat Mineral Radiance Pressed Powder
-Bronzer - Boujois Delice de Poudre
-Róż - Flormar Blush On P115
-Rozświetlacz - The Balm Mary-Lou Manizer

Oczy:
-baza - Avon Eye Shadow Primer
-cienie 03 Charcoal Gray24 Peachblow - Cuicu
-biała kredka - NYX Jumbo Milk
-tusz - Gosh Growth Mascara

Brwi:

Usta:
-szminka Revlon Juat Bitten Kissable 015 Cherish Devotion + Bourjois Color Boost 03 Orange Punch

Udostępnij ten post

20 komentarzy :

  1. cudownie wyglądają matowe powieki *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie się prezentuje ;-) Uwielbiam ciemniejsze makijaże ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba.! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze mną, ze mną? (suchar)

    Pięknie, takie mejkapy najbardziej Ci pasują, wyglądasz profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż, sama mam dziś podobny oczu ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż oczu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne cienie - makijaż bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym cieniu na ruchomej powiece <3 kolor obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  10. taka miła śliwka :) lubię jak się tak fajnie przydymi powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie to na Tobie wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę twój makijaż mnie oczarował prostu skromny a ślicznie w nim wyglądasz.

    Jak mogę to zapraszam do mnie na Rozdanie do wygrania kosmetyki Pharmaceris

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2013/07/zapraszam-na-konkurs-z-okazji-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej gdzie dowiem sie kiedy sa spotkania na ktore ty uczeszczasz? chcialabym sie wybrac na takie a nie wiem gdzie sprawdzic kiedy i gdzie takie jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. I nie przeszkadzają Ci w tym olejku kokosowym do opalania te chamskie drobinki brokatu ? Podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż! Taki klasyczny i elegancki a jednocześnie niepospolity. Bardzo dobrze w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.