50 faktów o mnie!

Wiem, bardzo oryginalnie ;) Ale jednak to dobry tag, żeby poznać blogerki, szczególnie, że z recenzji to dużo się o innym człowieku nie dowiemy, jedynie jakie potrzeby ma jego skóra ;)

No to zaczynajmy!



1. Uwielbiam gotować, szczególnie różne wynalazki, im dalej od polskiej kuchni tym lepiej, ponieważ u mnie w domu najczęściej je się kotlety schabowe, mielone lub pieczone udka z kurczaka, bo je najłatwiej i najszybciej zrobić. Nie każdy potem je to co uda mi się upichcić, ale ważne, że mi smakuje :)

2. Gdy byłam mała zawsze mówiłam, że jak kiedyś urodzę synka to wyrzucę go przez okno. Na szczęście to już dawno za mną ;)

3. Uwielbiam tatuaże, zaplanowałam już, że na pewno zrobię dwa (nad jednym myślę już od trzech lat), ale za pewne na tym się nie skończy i na moim ciele będzie ich o wiele wiele więcej.

4. Miałam na głowie już tyle różnych kolorów, że nie starczyło by palców u rąk i nóg, żeby je wymienić!

5. Jestem bardzo nieśmiała, nie czuję się dobrze wokół obcych osób, jednak potem się rozkręcam.

6. Jak miałam około 10 lat zostałam pogryziona przez psa, mocno, miałam całą siną rękę i przez jakiś czas bałam się przychodzić do cioci. Psów się jednak nie boję, kocham je, są to najwspanialsze stworzenia na Ziemi. Chciałabym mieć ich wieeele, szczególnie marzy mi się Husky.

7. Nie lubię być fotografowana.

8. Chciałabym mówić biegle po hiszpańsku.

9. Nigdy nie byłam za granicą.

10. Uwielbiam czytać książki, a moim ulubionym autorem jest Stephen King.

11. Czekoladę zjadam jak batona, całą na raz. Mój rekord to trzy jednego dnia.

12. Jestem dawcą krwi, w najbliższym czasie zapiszę się także do banku dawców szpiku. 

13. Chcę być pochowana z telefonem komórkowym, nigdy nie wiadomo, przecież mogę być nieśmiertelna ;)

14. Uwielbiam horrory i przez moją wybujałą wyobraźnię z piwnicy zawsze wybiegam i mam wrażenie, że coś mnie goni idąc w nocy do łazienki.

15. Od kilku lat mam w planach znalezienie męża milionera, żeby już nigdy nie musieć pracować.

16. Odkąd pamiętam prowadzę jakiegoś bloga, miałam już kilka, w różnych tematykach, jednak każdy upadł po jakimś czasie. Musiałam znaleźć swoją pasję, żeby przyjemnie mi się prowadziło bloga cały czas :)

17. Będąc w podstawówce miałam (rzadko nosiłam) okulary, jednak wzrok mi się poprawił i już ich nie potrzebuję.

18. Mogę naliczyć kilka koszulek z napisem 'wolontariusz' w swojej komodzie, dużo większa ilość jest na działce na Mazurach.

19. Szkoda mi pieniędzy na ubrania, staram się kupić jak najtaniej. Nigdy nie kupuję ciuchów w regularnej cenie, zawsze czekam na ostatnie tury wyprzedaży i kupuję ciuchy za grosze, chociaż najwięcej rzeczy kupuję na allegro i w sh.

20. W piwnicy trzymam swoje zabawki z dzieciństwa, którymi, mam nadzieję, będą się bawiły moje dzieci.

21. Posiadam dwójkę starszego rodzeństwa, z którymi mieszkam w jednym, dosyć dużym pokoju i cały czas próbuję, żeby choć jedna z nich się bardzo szybko wyprowadziła, żeby ten pokój przedzielić i żebym miała, w końcu, swoje własne cztery ściany.

22. Co roku wyjeżdżam na wakacje na moją działkę na Mazurach, kiedyś spędzałam tam całe wakacje w towarzystwie dziadków i ciotecznego rodzeństwa. Pod namiotem lub w przyczepie, zdecydowanie wolę to pierwsze.

23. Jestem uzależniona od seriali, gdy jakiś nowy serial mi się spodoba oglądam wszystkie odcinki po kolei, praktycznie bez żadnych przerw.

24. W czasie dojrzewania przytyłam na Mazurach (w ciągu ok. 1,5 miesiąca) 7 kg, żarłam wtedy bez opamiętania! Częściowo mi to zostało do dziś ;)

25. Uwielbiam ryby, mogłabym je jeść codziennie, szczególnie łososia.

26. Kilka lat temu kupiłam sobie gitarę firmy gitara. Udało mi się nauczyć trzech piosenek i stoi cały czas nieużywana w szafie.

27. Jestem tolerancyjna.

28. Mam 173 cm wzrostu.

29. Jestem niesamowitym śpiochem, w wolne dni śpię po 12 h i jeszcze mi mało ;) Był jednak taki czas kiedy spałam w tygodniu po 4 h i mogłam normalnie funkcjonować.

30. Mam trzy blizny na palcach. Pamiątka z dzieciństwa, kiedy chciałam być samodzielna i chleb kroić chciałam sama.

31. Słoń nie tylko nadepnął mi na ucho, ale jeszcze przy tym dokładnie zmiażdżył. Nawet nie wiecie co przechodzi moja rodzina, bo nie przeszkadza mi to, żeby cały czas śpiewać.

32. Kiedyś śpiewałam pod prysznicem, jednak sąsiadka mi raz powiedziała, że słyszy przez ścianę jak śpiewam i już od razu przestałam to robić.

33. Łatwiej znoszę upały niż mróz, a zima mogłaby dla mnie nie istnieć. Inaczej też znoszę temperatury, w szkole zawsze chodziłam w krótkim rękawku i otwierałam wszystkie okna, czy była zima czy lato ;)

34. Kiedyś nienawidziłam biegać, szczególnie na w-fie, jednak ostatnio bardzo to polubiłam i po skończonym biegu mam ochotę na więcej.

35. Jestem bałaganiarą i doskonale się w moim bałaganie odnajduję. Jak, od święta, posprzątam nigdy nic nie mogę znaleźć.

36. Marzę o skoku ze spadochronem!

37. Kawa nigdy na mnie nie działa, potrafię wypić mocną kawę o 1 w nocy, a dziesięć minut później już spać. Jednak jest jednym z moich ulubionych napoi.

38. Nie palę.

39. Bez odtwarzacza mp3 nie wyjdę z domu.

40. Często mówię do mojej suni: 'człowieku'.

41. Jak miałam 3 latka nauczyłam się dodawać i odejmować na naleśnikach. Ile zjem, a ile zostanie na później ;)

42. Przepracowałam raz 13,5 godziny, mając w tym tylko jedną 10 minutową przerwę na jedzenie. Już nigdy nie wpadnę na pomysł żeby zostać kelnerką!

43. Kwiaty długo u mnie nie wytrzymają, przykładem jest ususzony kaktus.

44. Pieniądze mnie parzą, jak tylko coś mi wpadnie do portfela w mgnieniu oka znika, co do grosza.

45. Jestem wiedźmą, urodziłam się w Halloween. 

46. Mój ulubiony kolor to różowy, którego kiedyś nienawidziłam. 

47. Nie wyrzucam ubrań, chyba że nie są już zdatne do użytku. Wszystko co mi się znudziło, jest za małe lub za duże idzie do rąk mojej babci, która wie dokładnie komu się taka rzecz przyda i idzie dalej w świat.

48. Nie potrafię znaleźć grzyba, pomijając fakt, że jeśli już jakiegoś znajdę to jest on niejadalny bądź trujący.

49. Ludzie oceniając mnie po wyglądzie dają mi zawsze o kilka lat więcej. Będąc 12-latką dawali mi 18 lat (mojej siostrze odwrotnie).

50. Jestem bardzo poważna jak na swój wiek.


I teraz powiedzcie mi komu się udało dobrnąć do końca :)

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Co do 33 zapomnialas dodac, ze inaczej odczuwasz tempetature ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało.

    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przebrnełam do konca :) lubię to czytać :)
    Doskonale rozumiem ten ból pracy jako kelnerka ;p juz to przechodziłam ;p
    Co do kwiatów mam dokładnie to samo :)
    Co do ryb, to mam raz do roku takie schizy, że chce mi sie zjeść flądry nad morzem i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadnemu wrogowi nie życzę takiej pracy! ;)

      Usuń
  4. Dobrnęłam do końca :D znalazłam kilka podobieństw między nami, ale jednak więcej różnic :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 43 - prawdę mówiąc, nie martw się, to nie Twoja wina. :) Hoduję kaktusy od paru lat, w doniczce mam np. po 3-4. Uschły mi już dwa kaktusy, mimo że reszta trzyma się bardzo dobrze, ba, nawet kwitły! Po prostu niektóre są cichociemne i nie potrafią walczyć o wodę, tak wynika z moich obserwacji, skoro wszystkie mają się dobrze, a jeden nagle usycha. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był jeden w doniczce i przez długi czas o nim zapominałam i w ogóle wody nie dostawał. Ale od października mam storczyka i żyje dobrze, ba, nawet się teraz rozmnaża! :)

      Usuń
  6. Ja dotarłam do końca ;) Parę rzeczy mnie zaskoczyło, a kilka mamy wspólne :) Ja też swoje rzeczy, które mi się nie podobają albo coś z nimi nie tak daję komuś, najczęściej mojej koleżance :) Najbardziej mnie cieszy, że ona w nich chodzi i jest zadowolona, kiedy mnie by to zalegało w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co było takie zaskakujące? ;)
      To jest właśnie najlepsze, mnóstwo ciuchów się przechowuje w domu, a inni ludzie chętnie by je ponosili :)

      Usuń
  7. ja w ciągu miesiąca potrafiłam przytyć 15kg :D ale to było po szpitalu, kiedy nie dość, że żarłam wszystko i dużo, to jeszcze miałam chwilowe problemy hormonalne. teraz z kilogramami walczę ;)
    u mnie też jest 50 faktów, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz będąc w szpitalu kilka dni dużo przytyłam. Jedzenia szpitalnego nie dało się tknąć, przez co jadłam dużo drożdżówek itp.

      Usuń
  8. czytając zastanawiałam się czy piszesz o sobie czy opisujesz mnie :)
    kilkanaście punków odnosi się do mnie doskonale :)

    uwielbiam ten tag :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie się to czytało , jesteś trochę podobna do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba też zrobię ten tag :) fajnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybacz, nie jestem w stanie ogarnac calego internetu. Zrobie poprawke i napisze, ze to Twoj pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrnęłam do końca i... chcę jeszcze! :P
    Niektóre odpowiedzi pokrywają się z moimi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahahaha :D
      A wiesz, że mogę zrobić drugą turę? Teraz mi przychodzi dużo faktów do głowy, ale to za jakiś czas :)

      Usuń
  13. Nie mogę z tych naleśników ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten tag :) Trochę się różnimy od siebie. A naleśniki mnie rozwaliły!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Daty urodzenia w Halloween to Ci zazdroszczę przy najmniej oryginalna:) Bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dotrwalam. Lubie czytać takie tagi. Można się dowiedzieć wielu rzeczy o autorze bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.