Born Pretty Store Holo Polish #8

Jestem zmuszona dodać zdjęcia zrobione w sztucznym świecie, ponieważ mój aparat nie podołał i nie udało mi się uchwycić pięknego holograficznego efektu w naturalnym świetle.


Tę uroczą, malusieńką buteleczkę mieszczącą 6 ml produktu możemy kupić w sklepie internetowym Born Pretty Store, dokładnie pod tym linkiem, obecnie kosztuje 5,59$, a przesyłka jest zawsze darmowa.


O holograficznych lakierach marzyłam już od bardzo dawna i moje marzenie w końcu się spełniło! Na stronie BPS do wyboru jest aż 12 lakierów holograficznych, aż ciężko wybrać. Padło na numer 8, ponieważ stwierdziłam, że jest najbardziej klasyczny i najlepiej będzie widać na nim holograficzny efekt.

Lakierem jestem zachwycona! Zacznijmy od tego, że dla takiego efektu mogłabym malować paznokcie codziennie, bo niezmiernie mi się podoba! Tego jednak nie muszę robić, ponieważ na moich paznokciach wytrzymuje 3 dni w stanie idealnym.


Bardzo łatwo się nim maluje paznokcie, ma idealną konsystencję, która nie rozlewa się po skórkach. A wysychanie to po prostu bajka. To najszybciej schnący lakier jaki posiadam! W trakcie malowania paznokci na drugiej ręce, pierwsza już jest idealnie sucha! 

Do krycia potrzebne są 2-3 warstwy lakieru, ja dla pewności malowałam trzy, ponieważ przy sztucznym świetle widziałam lekkie prześwity po drugiej warstwie.


Dostrzegłam jedynie jeden minus w tym lakierze, czyli krótki pędzelek, przez co trudno będzie korzystać z lakieru. Już przy drugim malowaniu paznokci tym lakierem miałam już lekkie trudności przy malowaniu.



Mam także dla Was kod rabatowy do sklepu uprawniający do 10% zniżki :)

"YRL91"


W sklepie znajdziecie głównie produktu do nail art'u, ale także produkty do makijażu, sztuczne rzęsy itp.


Produkt otrzymałam w ramach współpracy. Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. aż mi się w oczach mieni! cudaaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny aczkolwiek niebieskie odcienie lubię tak "od święta" i przy wyborze dla siebie polowałabym pewnie na inny kolor, no ale co kto lubi:D Efekt mimo wszystko mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje, nie miałam jeszcze nigdy do czynienia z takowym lakierem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt na paznokciach, a te zdjęcia po lewej Twoich makijaży naprawdę super wyglądają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękny :) ja też uwielbiam holo holo bo wyglądają jak naklejki na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fatastyczny ten kolor, takie odcienie nazywam zazwyczaj "syrenkowe" i tak mi się też kojarzy, świenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity efekt na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygląda, efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  11. na Twoich pazurach mi się podoba! u siebie takich nie lubię.. jestem zazwyczaj wierna klasycznym kremom :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny !! bardzo lubię lakiery holograficzne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny lakier :D ślicznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale świetny efekt holo!!

    OdpowiedzUsuń
  16. o mamuś. jak cudownie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  17. To chyba jeden z najładniejszych lakierów holograficznych jakie kiedykolwiek widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny lskier i dobrze wygłada na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.