Czwarty Wibo Box!

Po tym jak emocje już opadły, wszystkie dziewczyny dodały zdjęcia zawartości, ja dopiero się ogarniam i w ramach przypomnienia Wam pokazuję. Może akurat znajdzie się osoba, która jeszcze nie widziała. Mało prawdopodobne, ale jednak...

Czwarte pudełeczko jest cuuuudowne, przebije wszystkie poprzednie i najbardziej się z niego cieszę. Większość produktów chciałam od dłuższego czasu wypróbować, szczególnie kółeczko korektorów, a tusz do brwi akurat mi się przyda, bo właśnie mi się kończy, a go uwielbiam!

Wibo, oby tak dalej!


Lovely Pump Up Curling Mascara



Wibo Growth Lashes Stimulator Mascara



Wibo Eyebrow Stylist



Wibo Eye Liner Waterproof



Wibo Cienie z jedwabiem i wit. E

numery od lewej: 3, 58, 57



Wibo 4 in 1 Concealer Palette



Wibo Puder z jedwabiem i wit. E



Wibo So Matte Nail Polish

Numery od lewej: 9, 8, 7, 10, 3



Wibo Eliksir Nawilżająca pomadka do ust

Numery od lewej: 01, 03, 05, 06



Lovely Top Coat Fast Dry

Wibo Utwardzacz do paznokci


Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Fajna paka, jeszcze jej nie widziałam na innych blogach :)
    Zielony tusz uwielbiam, żółty też niczego sobie. Eyeliner mam jeszcze w starej wersji, nie wysechł a na powiece trzyma się cały dzień.
    Pomadka się u mnie nie sprawdziła, jest zbyt nawilżająca, śliska(?) że wyjeżdża mi poza kontur ust.
    Cieni Wibo zbytnio nie lubię, kiedyś gdy użyłam różowego ze starej paletki pigment wżarł mi się w powiekę i puścił dopiero po dwóch dniach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to co mówisz o eyelinerze też się u mnie sprawdzi, już długi czas szukam dobrego, płynnego eyelinera.
      Miałam jedną czwórkę cieni z Wibo i byłam zadowolona, może trafiłaś na jakiś felerny egzemplarz?

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że Wibo ma taki tusz do brwi w ofercie :) Jestem go bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kuurcze ;o też bym chciała tyle piękności! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta paczuszka:) tyle cudeniek! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chyba ostatnią osobą oglądającą zawartość pudełeczka na blogach:) jakoś nie miałam ochoty siedzenia przy komputerze w takie upały a zawartość jego nieziemska:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny chyba najlepszy :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zielony tusz i jest po prostu extra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie szminki Eliksir, są naprawdę fajne. A co do cieni, to słyszałam wiele negatywnych opinii, ciekawe jak u ciebie się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już jedne cienie i byłam z nich zadowolona :)

      Usuń

Not another blog about make-up © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.